از روز سه‌شنبه هفته جاری صورت می‌گیرد
تابناک: کارشناس مسئول پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری با بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطق مستعد استان اصفهان مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۳۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، لیلا امینی با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هوا‌شناسی بیانگر گذر امواج نا‌پایدار ضعیف طی چند روز آینده از روی استان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری است، اضافه کرد: همچنین بررسی‌های نقشه‌های هوا‌شناسی بیانگر پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در بعد از ظهر امروز در اصفهان است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از روز سه‌شنبه هفته جاری با بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطق مستعد استان اصفهان مواجه می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: حداکثر دمای هوای اصفهان 34 درجه سانتیگراد و حداقل دمای هوای اصفهان نیز 21 درجه سانتیگراد است.

امینی با اشاره به گرم‌ترین و سرد‌ترین نقاط استان تاکید کرد: چوپانان و کاشان با 38 درجه سانتیگراد به عنوان گم‌ترین نقاط استان هستند و بویین و میاندشت نیز با 6 درجه سانتیگراد به عنوان سرد‌ترین نقطه استان به شمار می‌روند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار