تابناک: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: شناسایی و تربیت افراد ناصالح در بین نیروهای مسلح ضروری است.
کد خبر: ۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 09 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان افزود: وجودافراد ناصالح در میان نیروهای مسلح می تواند کشور را به نابودی بکشاند.

وی اظهار کرد: به عنوان نمونه افراد ناصالح در تامین امنیت یکی از استان های عراق موجب شدند تا این استان بدون هیچگونه مقاومتی به دست داعش سپرده شود و برای بازپسگیری آن نیروهای زیادی جان خود را از دست داده اند.

وی با ضروری دانستن فضای مناسب بویژه برای کار قضاوت گفت: بسیاری از ساختمان های قضایی کشور به لحاظ فیزیکی وضعیت مناسب ندارد و این در حالی است که باید افرادی که کار قضاوت را عهده دار هستند در فضای مناسب و با نشاط به فعالیت بپردازند.

امام جمعه اصفهان افزود: ایجاد فضای باز و با نشاط در نیروهای مسلح در مقایسه با دیگر دیگر اقشار جامعه به مراتب ضروری تر است زیرا این نیروها، امنیت کشور را در دست دارند و از این رو باید امکانات لازم برای آنها فراهم شود.

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین به قضات توصیه کرد که به دور از هوای نفس پای میز محاکمه بنشینند زیرا در غیر این صورت به بدترین عذاب های الهی گرفتار می شوند.

وی تصریح کرد: قضات نباید جز خدا و رضایت او چیز دیگری را در نظر داشته باشند زیرا

روی پلی باریکتر از مو و برنده از شمشیر حرکت می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار