رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان:
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش‌ کردن، نشاط و سلامتی جامعه را در پی خواهد داشت و به نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت است.
کد خبر: ۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ 08 February 2015

به گزارش تابناک، حمید طاهری عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان لنجان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در لنجان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، کمیته آمادگی جسمانی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان لنجان به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت و نشاط بانوان مسابقات آمادگی جسمانی را به صورت همگانی در بین بانوان شهرستان برگزار کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص توسعه فضاهای ورزشی بانوان شهرستان لنجان، افزود: زیرساخت‌های ورزش بانوان در شهرستان لنجان به خوبی ارتقا یافته و در تلاشیم تا به جایگاه‌های بالاتری در این حوزه دست یابیم چرا که با فرهنگ‌سازی در این زمینه نشاط و شادابی در میان بانوان شهرستان افزایش یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش کردن، نشاط و سلامتی جامعه را در پی خواهد داشت و باعث می‌شود تا بسیاری از هزینه‌های پزشکی و بخش درمان کاهش یابد.

طاهری اضافه کرد: این دوره از مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان لنجان با حضور 50 ورزشکار و در پنج رده سنی بصورت تیمی و انفرادی، در 6 آیتم ایستگاهی در مجموعه ورزشی 17 شهریور زرین‌شهر برگزار شد.

وی متذکر شد: تیم باشگاه رکورد با کسب 460 امتیاز، تیم باشگاه شهرداری زرین شهر با کسب 455 امتیاز و تیم باشگاه تلاش با کسب امتیاز 425 به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند که در پایان به نفرات و تیم‌های برتر حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار