تابناک: چرایی این تفکیک و تمایز که حتی برای نماینده ماماها در هیئت بدوی نظام پزشکی اصفهان تعجب برانگیز بود و تاکنون جلسات متعددی با مدیر درمان تامین اجتماعی استان و کشور گرفته شده و قول‌هایی در ارتباط با تقبل حق ویزیت ماماها در سه استان اصفهان، گلستان و ارومیه در سال گذشته داده شده بود اما تاکنون هیچ یک از این وعده‌ها محقق نشده است.
کد خبر: ۳۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 12 November 2016
تابناک اصفهان: امروز بیمه‌ها در صورتی زیر بار ویزیت ماماها نمی روند و هزینه‌ای طرح غربالگری بیماران آنها را نمی‌دهد که اگر همان بیمار پیش متخصصان زنان و زایمان برود، به طور کامل بیمه تقبل می‌کند.

چرایی این تفکیک و تمایز که حتی برای نماینده ماماها در هیئت بدوی نظام پزشکی اصفهان تعجب برانگیز بود و تاکنون جلسات متعددی با مدیر درمان تامین اجتماعی استان و کشور گرفته شده و قول‌هایی در ارتباط با تقبل حق ویزیت ماماها در سه استان اصفهان، گلستان و ارومیه در سال گذشته داده شده بود اما تاکنون هیچ یک از این وعده‌ها محقق نشده است.

طرح غربالگری که مادران باردار باید در طول دوران بارداری با هزینه‌های هنگفت در آن شرکت کنند تا از تولد نوزدان منگولیسم پیشگیری شود در حالی که اگر مادرباردار از سوی ماما ویزیت بشوند، بیمه ، هزینه ها را به بیمار بر نمی گرداند اما اگر از سوی متخصص زنان و زایمان ویزیت شده باشد، تمام هزینه‌های دوران بارداری تمام و کمال پرداخت می‌شود.

اینکه این تفاوت از برای چیست هنوز برای جامعه ماماها هم مشخص نیست؟.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار