با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
تابناک: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سالن ورزشی کارگران اردستان افتتاح شد و همچنین کلنگ شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر زواره اردستان بر زمین زده شد.
کد خبر: ۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز سالن ورزشی کارگران اردستان را افتتاح کرد. این ورزشگاه در سال 90 کلنگ زنی شده و مساحت کل پروژه 15 هزار و 150 متر مربع، دیوار کشی محوطه 532 متر و مساحت سالن 1200 متر مربع به همراه سالن الحاقی بازیکنان و تماشاگران به مساحت 313 متر مربع و دارای 2 هزار متر مربع محوطه‌سازی است.

اعتبار این پروژه معادل 10 میلیارد و 850 میلیون ریال و از این مقدار 9 هزار میلیون ریال از اعتبارات ملی و یک هزار و 850 میلیون ریال از اعتبارات استانی استفاده شده است.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی پس از آن طرح عملیات اجرای شبکه جمع‌آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر زواره را کلنگ‌زنی کرد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این طرح به صورت جدید در سطح کشور صورت می‌گیرد و در اجرای آن از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده شده است.

سید محمد رضا سجادی‌فر تصریح کرد: هزینه اجرای این پروژه 25 میلیارد تومان است و در صورت استفاده از اعتبارات دولتی، اجرای این طرح 20 سال زمان نیاز دارد اما در حال حاضر باز طریق بخش خصوصی 2 سال به طول می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال این شبکه 4.8 کیلومتر و شبکه فاضلاب داخلی 45 کیلومتر است و طراحی، نظارت، اجرا وخرج تاسیسات توسط بخش خصوصی انجام گرفته و سیستم تصفیه خانه به صورت لجن فعال مدرن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار