مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان مطرح کرد
تابناک: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تهیه طرح جامع پهنه‌بندی خطر حریق و حوادث با مدل AHP یا مکان‌یابی و وسعت در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه اصفهان دارای برنامه و طرح جامع ایمنی است، اظهار کرد: در حال حاضر شهر‌های دیگر کشور نیز خواستار الگو‌گیری از طرح جامع ایمنی اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه بیش از پنج سال است که این طرح آماده شده و به دنبال تکمیل طرح جامع ایمنی شهر اصفهان هستیم، اضافه کرد: ارتقای طرح جامع ایمنی شهر اصفهان از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌های اجرایی این سازمان تصریح کرد: همچنین تهیه طرح جامع پهنه‌بندی خطر حریق و حوادث با مدل AHP یا مکان‌یابی و وسعت در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع پهنه‌بندی خطر حریق و حوادث با مدل AHP یا مکان‌یابی و وسعت بر مبنا و برگرفته از طرح جامع ایمنی شهر اصفهان تهیه می‌شود، ادامه داد: تهیه این طرح از حدود یکسال و نیم گذشته آغاز شده و این طرح در آینده‌ای نزدیک آماده عرضه و ارائه است.

بزرگزاد با بیان اینکه طرح جامع ایمنی شهر اصفهان دارای رویکرد‌های مختلفی است، تاکید کرد: طرح جامع ایمنی شهر اصفهان به عنوان برنامه سازمان در حوزه سیاست‌گذاری و نقشه راه این سازمان است و به عنوان دایره‌المعارفی برای سازمان آتش‌نشانی شهرداری محسوب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار