تابناک: رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان گفت: افرادی که در طرح تحول نظام سلامت تحت پوشش بیمه‌ روستایی و شهری هستند فقط سه درصد هزینه‌های بیمارستان را متقبل می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، داریوش سلطانی در مراسم تجلیل از خیرین مددکار شهرستان گلپایگان که در بیمارستان امام حسین (ع) برگزار شد، کمک به بیماران بی بضاعت را وظیفه مددکاران دانست و اظهار کرد: افرادی که در زمینه بهداشت و درمان مشغول به کار هستند باید همواره به این توجه کنند که بیماران نباید جز درمان خود دغدغه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با سرکار آمدن دولت فعلی، سلامت و کاهش هزینه‌های این بخش جز فعالیت‌های دولت قرار گرفت و بیمارانی که بستری می‌شوند تنها شش درصد هزینه‌ها را باید بپردازند. همچنین باید این موضوع را نیز بدانیم که بیشتر افردای که به بیمارستان‌های دولتی مراجعه می‌کنند غالبا بضاعت مالی مناسبی ندارند و باید به خوبی به آنها کمک کرد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان گفت: افرادی که در طرح تحول نظام سلامت تحت پوشش بیمه‌های روستایی و شهری هستند فقط سه درصد هزینه‌های بیمارستان را متقبل می‌شوند که باید گفت همین مبلغ ناچیز هم برای بسیاری از بیماران کمرشکن است همچنین دولت‌ها باید بدانند اگر جامعه‌ای سالم باشد در زمینه هزینه‌ها هم منافعی برای دولت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا؛ صندوق‌های کمک به نیازمندان در این بیمارستان نصب شده است، همچنین در پایان این مراسم از 50 مددکار و خیر مددکار شهرستان تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار