سامسونگ گلکسی نوت ۷ به تازگی معرفی شده و در ویدیویی که در ادامه متن خواهید دید ۱۰ قابلیت برتر این گوشی هوشمند مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 15 August 2016
به نقل از دیجی کالا، اولین ویژگی این گوشی طراحی خمیده آن است. نوت ۷ یک صفحه‌نمایش خمیده از دوطرف دارد که گرفتن آن در دست را آسان‌تر می‌کند. رنگ‌های بدنه این گوشی هم چهار رنگ مشکی نقره‌ای، طلایی و رنگ جدید آبی هستند. شیشه جلو و پشت نوت ۷ گوریلا گلس ۵ است که شرکت سازنده آن ادعا می‌کند اگر گوشی تا ارتفاع معادل ۱٫۶ متر سقوط کند برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد و این یعنی از نوت ۵ در این زمینه گوشی مقاوم‌تری است. 
 
نوت ۷ دو دوربین مشابه گلکسی S7 Edge دارد یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی که مثل دوربین گلکسی S7 دوربین خوبی هم هست و حتی در شرایط نور کم محیط عملکرد مناسبی دارد. دوربین پشتی این گوشی هم از تکنولوژی پیکسل دوتایی بهره می‌برد و فوکوس خودکار بسیار سریعی دارد. 
 
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ویژگی جدیدی است که در نوت ۷ به ویژگی‌های گوشی‌های نوت سامسونگ افزوده شده. این گوشی‌ها گواهینامه IP68 دارند و حتی قلم آن‌ها هم در برابر آب مقاوم است پس می‌توانید حتی زیر دوش آب هم با گوشی‌تان یادداشت‌برداری کنید. 
 
مدل پایه نوت ۷ میزان ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که دو برابر مقدار حافظه اولیه نوت ۵ است. اگر ۶۴ گیگابایت هم برای‌تان کافی نباشد می‌توانید حافظه گوشی را تا ۲ ترابایت ارتقا دهید. وجود USB Type C که سرعت انواع نقل و انتقال داده‌هاتان را سریع‌تر می‌کند از ویژگی‌های دیگر نوت ۷ است. باتری بیشتر در قیاس با نوت ۵ باعث شده بتوانید با یک بار شارژ یکی دو روز به راحتی و بدون نیاز به شارژ با گوشی کار کنید. 
 
حسگر تشخیص عنبیه به شما امکان می‌دهد با چشم‌هاتان گوشی را قفل یا باز کنید و از طریق پوشه‌های امن که در نوت ۷ به چشم می‌خورند می‌توانید حتی اپ‌ها و پوشه‌هاتان را هم قفل‌گذاری کنید. این قفل‌گذاری می‌تواند با حسگر عنبیه انجام شود. قلم S-Pen نوت ۷ هم پیشرفت‌هایی داشته است. تعداد نقاط فشار این قلم نسبت به مدل قبلی دوبرابر شده و هوشمندتر عمل می‌کند. این قلم از نظر نرم‌افزاری هم پیشرفت کرده و از گذشته عملکرد بهتری دارد. 
 
برای دیدن جزییات بیشتر درباره ده ویژگی سامسونگ گلکسی نوت ۷ بد نیست نگاهی به ویدیوی زیر بیندازید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار