مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد لنجان:
تابناک: مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنجان از صدور 26 مجوز جدید برای طرح‌های مشاغل خانگی در لنجان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 22 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رامین قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان لنجان اظهار کرد: ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی یکی از مسائلی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان به آن اهتمام فراوانی دارد، چراکه می‌توان از فعالیت‌هایی که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد، حمایت کرد.

وی افزود: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شود و حمایت از مشاغل خانگی مزایای بسیاری برای شاغلین آنها داشته و هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.

مسئول امور فرهنگی و اجتماعی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنجان با اشاره به نقش اساسی بانوان در تمامی عرصه‌ها و تداوم حضور آن‌ها در جامعه تصریح کرد: بانوان با دریافت تسهیلات مشاغل خانگی می‌توانند کمک شایانی به در‌آمد خانواده آن هم بدون کوچکترین دغدغه داشته باشند.

قاسمی اشتغال ایجاد شده از میزان تعهدات سال گذشته را 35 نفر در مشاغل خانگی با اعتباری بالغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات عنوان کرد و گفت: برای 26 نفر نیز پروانه جدید مشاغل خانگی صادر شده است.

عضو کارگروه اشتغال شهرستان لنجان ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت بانوان شهرستان، حمایت و توانمندسازی آنها در کسب مهارت‌های خوداشتغالی در اولویت کاری این اداره قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار