ادامه سریال تکراری توهین به اصحاب رسانه؛
کد خبر: ۲۶۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 16 July 2016
اصحاب رسانه و مطبوعات همواره به عنوان رکن اصلی دموکراسی به حساب می آیند و در توسعه و پیشرفت جوامع مختلف حرف اصلی را می زنند. به واقع اگر به رسانه و مطبوعات به چشم ابزار نگاه نشود، با قلم تیز روزنامه نگاران و چابکی و دقت عکاسان خبری، قدم به قدم به آرمانشهر مد نظر نزدیک می شویم.

شب گذشته در حاشیه جشن بزرگ و مردمی "اصفهان شاد" که پس از مدت ها و بر مبنای توجه به شادی و نشاط و اطلاع رسانی حرکت مثبت انجمن اوقات فراغت در اصفهان برگزار شد، اتفاقی رخ داد که باعث دلخوری عده ای از اهالی رسانه شهر شد و قلب آن ها که خود را همیار و یاور دست اندرکاران این برنامه می دانستند را به درد آورد!

اتفاقی که شاید برای عده ای کوچک بود و این تصور را به وجود آورد که با یک عذرخواهی همه چیز حل می شود اما برای رسانه ای ها این برنامه را به شبی تلخ تبدیل کرد! 

یکی از بیسیم به دست هایی که هیچگاه مشخص نیست چه مسئولیتی در برنامه ها دارد، در اقدامی ناشایست به یکی از عکاسان خبری حمله کرد و سبب خروجش از این برنامه شد!

در بیانی اگر این اقدام که برای اهالی رسانه به یک کلیشه و سریال تکراری تبدیل شده، یک "حرمت شکنی عمومی" عنوان شود اشتباه نیست چرا که این عکاس خبری به دنبال انجام رسالت خبری و اجتماعی اش در راستای انعکاس رسانه ای این برنامه و به عنوان نماینده افکار عمومی در این جمع حاضر شده و با این تفاسیر، حرکت صورت گرفته یک توهین عمومی بوده است!

متاسفانه این صحنه ها به وفور در نصف جهان فرهنگ و تمدن مشاهده شده و بارها مسئولان و دست اندرکاران، در مواجه با آن دست به دامن یک ابراز شرمندگی خشک وخالی شده اند و هیچ برخوردی با فرد خاطی صورت نگرفته است؛ شاید از همین روست که امروز از این اتفاق به عنوان یک سریال تکراری حرف می زنیم! ای کاش برای یک بار هم که شده همه چیز به یک عذرخواهی خشک و خالی در برابر این حرمت شکنی ها ختم نشود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار