با حضور وزیر بهداشت
تابناک: همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) اصفهان با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‎شود.
کد خبر: ۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان، بیمارستان 160 تختخوابی امام رضا(ع) اصفهان با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان افتتاح میشود.

بیمارستان 160 تختخوابی امام رضا(ع) اصفهان در مساحتی معادل 18 هزار مترمربع، با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت خیرین استان احداث و آماده بهره برداری است.

این بیمارستان در 6 طبقه با بخشهایی نظیر رادیولوژی، درمانگاه های تخصصی، بخش داخلی زنان، داخلی مردان، اطفال، جراحی، شیمی درمانی، ICU، اتاق عمل و با بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص است.

حسن خانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام این خبر بیان کرد: مراسم افتتاحیه این بیمارستان جدید التاسیس با حضور وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیرین محترم عرصه سلامت برگزار می‌شود.

وی هم‌چنین پیرامون برنامه‌های وزیر بهداشت در اصفهان گفت: هنوز برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سفر وزیر بهداشت در اصفهان قطعی نشده و پس از تکمیل برنامه، آنها را اعلام می‌کنیم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار