پرونده ویژه سفر رئیس جمهور-6
تابناک: زمانی که مسئولان به بازدید اصفهان می آیند تنها چهارباغ و اطراف سی و سه پل را به آن ها نشان ندهیم تا فکر نکنند اصفهان، استان برخورداری است، باید مناطق محروم استان که از مشکلات بسیاری رو به رو هستند را نیز به آن ها نشان دهیم.
کد خبر: ۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 03 February 2015

مجید منصوری بیدکانی در گفت و گو با تابناک پیرامون مهم ترین مشکل استان اصفهان گفت: مهم ترین معضل اصفهان مسئله آب و عدم جاری شدن آب در زاینده رود بوده که اولویت بیشتری نسبت به دیگر مشکلات استان دارد و امید می رود رئیس جمهور با سفر به استان اصفهان در راستای بر طرف ساختن این مشکل قدم هایی را بر دارد.

وی ادامه داد: البته در استان اصفهان مشکلات دیگری از جمله آلایندگی های زیست محیطی، بیکاری، ترافیک، مشکلات راهی و کمبود امکانات نیز وجود دارد اما آب از اولویت بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من هیئت دولت باید مناطق محرومی که در اطراف اصفهان وجود دارد را مشاهده کنند تا دیگر فکر نکند اصفهان استان برخورداری بوده و مشکلی ندارد. این انتظار از هیئت دولت می رود که با دید متفاوتی به اصفهان نگاه کرده و توجه ویژه ای نسبت به اصفهان داشته باشد.

وی افزود: مردم این استان در زمان انقلاب و جنگ به غیر از شهدای بسیاری که تقدیم کشور نمودند، کمک های مالی متعددی را نیز انجام دادند. خدمات اصفهان به انقلاب در طول این سال ها نشانگر این است که اصفهان تنها برای خودش نبوده و اگر این استان به رشد و توسعه ای دست پیدا کند برای همه کشور مفید خواهد بود و می تواند همه کشور را به توسعه رساند.

منصوری با بیان اینکه اگر اصفهان پیشرفتی کند کشور هم از آن بهره های بسیاری می برد اشاره کرد و بیان کرد: هر آنچه زیبایی که در اصفهان می بینیم به خاطر ذوق و هنر مردم بئده است، از همین رو این سوال در ذهن همه ما نقش بسته که تاکنون دولت ها برای پیشرفت اصفهان چه کرده است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار