امام جمعه شهر داران گفت: درخواستی که از مسئولان استانی داریم این است که بحث کم‌آبی فریدن را به صورت جدی پیگیری و رسیدگی کنند.
کد خبر: ۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶ 03 February 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن، اظهار کرد: 300 میلیون مترمکعب آب از این منطقه به خوزستان سرازیر شده و از خوزستان به خلیج‌فارس می‌رود که در آنجا درنهایت جهت کشاورزی استفاده می‌شود.

وی اولویت اول در بخش آب را استفاده برای شرب دانست و افزود: آب شرب منطقه فریدن برای کشاورزی خوزستان همچنین خلیج‌فارس استفاده می‌شودو این در حالی است که منطقه فریدن با مشکل کم‌آبی مواجه است.

امام‌جمعه شهرداران با اشاره به آب‌رسانی سیار در 10 روستای فریدن، یادآور شد: روستاهای منطقه آب شرب ندارند و در حال حاضر به حدود 10 روستا آب‌رسانی سیار می‌شوند.

سیاوشی با تأکید بر اینکه ما در بخش آب شرب منطقه مشکل‌داریم، متذکر شد: این مسئله ازنظر مدیریت اسلامی، عدالت و اهداف نظام اسلامی نیز مناسب نیست.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن ادامه داد: این مسئله به‌طورجدی در حال بررسی است و با استان اصفهان نیز مکاتباتی صورت گرفته، ولی متأسفانه تاکنون پاسخ قانع‌کننده‌ای دراین‌باره دریافت نکرده‌ایم.

وی بحث بیکاری و مهاجرت از منطقه را از دیگر مشکلات شهرستان برشمرد و عنوان کرد: در بحث اشتغال یا مشکلات سیب‌زمینی کشاورزان و دیگر مباحث گرفتار مشکلاتی هستیم که آن‌ها نیز مطرح‌شده است.

سیاوشی با درخواست از مسئولین استانی برای نگاه ویژه آن‌ها به این شهرستان، اذعان کرد: درخواستی که از مسئولان استانی داریم این است که به‌صورت جدی به این مسئله که به معضلی تبدیل‌شده است توجه و رسیدگی کنند.

امام‌جمعه داران مطرح کرد: اگر مردم بیدار و مطالبه گر شوند، در میدان بیایند و مطالبات را مطرح کنند مسئولین نیز وارد میدان می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار