مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: مسائل و مشکلات استان اصفهان با انجام کارهای مطالعاتی دقیق مورد بررسی قرار گرفته است که عمده آنها بحث آب و آلایندگی‌ها است.
کد خبر: ۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا کمالی عصر امروز در نشست با رؤسای شورای اسلامی شهر در شهرستان لنجان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار و فرمانداری‌ها مشکلات استان اصفهان مورد کارشناسی قرار گرفته است.

وی افزود: طی چند ماه گذشته جلسات متعددی برگزار شده و مسائل و مشکلات استان اصفهان با کارهای مطالعاتی دقیق مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفته که عمده آنها بحث آب و آلایندگی‌ها است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری استان اصفهان با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تدوین قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دست اقدام است پیشنهاداتی از سوی دفتر امور شهری و شوراهای اصفهان تنظیم شده است که به هیئت دولت ارائه می‌شود.

کمالی اضافه کرد: درباره تدوین پیش‌نویس لایحه قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی کشور نیز نقطه نظرات و پیشنهادهایی برای هرچه بهتر شدن این پیش‌نویس تهیه شده است که تقدیم هیئت دولت خواهد شد.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان بنا بر مشکلات شهرستانها وزرا به شهرستانها سفر می‌کنند تا از نزدیک با مشکلات و مسائل شهرستانها آشنا شده و تدابیری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری استان اصفهان با اشاره به اینکه سفر «کاروان تدبیر و امید» در قالب چهار محور اصلی برنامه‌ریزی شده است، متذکر شد: در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به اصفهان، برنامه ادای احترام به شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار عمومی با مردم استان در میدان امام، برگزاری نشست با نخبگان و سرمایه‌گذاران و فراهم ساختن بستر مناسب برای رفع معضلات و مشکلات استان و پیگیری مباحث، چالشها و افتتاح پروژه‌های آماده شده، توسط هیئت دولت در استان و شهرستانها از جمله اهدافی است که در این سفر پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار