تابناک: رييس اداره اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان اصفهان گفت: در ایام نوروز به 283 بيمار دياليزي در اصفهان خدمت رساني شده است و هم‌چنین در این ایام 800مورد نظارت بر مواد غذايي و دارويي انجام شد.
کد خبر: ۲۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 18 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، حميد رضا نيك نام امروز (شنبه) در هشتاد و سومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه 112 پايگاه شهري و جاده‌اي در ايام نوروز به مسافران خدمات رساني كردند، اظهار كرد: 27 پايگاه شهري، 9 پايگاه جاده‌اي، 36 پايگاه در شهرستان اصفهان، يك پايگاه اورژانس هوايي در ايام نوروز به مسافران خدمت رساني كردند.

وي با بيان اينكه 750تكنسين فوريت پزشكي در دو هزار و 177 مورد حادثه ترافيكي در ایام نوروز خدمت رساني كردند، افزود: 53بيمارستان دولتي، 20 آزمايشگاه خصوصي، 83 داروخانه شبانه روزي و 13 كلينيك دندان پزشكي به صورت شبانه روزي نيز در ايام نوروز به همشهریان و مسافران خدمت رساني كردند.

رييس اداره اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان اصفهان با بيان اينكه در این ایام به 283 بيمار دياليزي در اصفهان خدمت رساني شده است، افزود: هم‌چنين در ایام نوروز 800مورد نظارت بر مواد غذايي و دارويي انجام شد.

بیشترین اسکان مسافران نوروزی در کاشان

هم‌چنين معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پروش استان اصفهان با بیان اینکه شش هزار کلاس درس امسال برای مسافران نوروزی آماده شد، اظهار كرد:560 مدرسه در شهر اصفهان پذيراي مسافران نوروزی بود.

محمد ميرپور با بيان اينكه در ایام نوروز 78 هزار خانواده در کلاس‌های درس اسکان داده شدند، افزود: طبق برآورد انجام شده 908 هزار نفر روزانه در مدارس اسکان داده شدند.

وي با اشاره به اينكه حدود 60 درصد فرهنگیان در شهر اصفهان اسکان داده شدند، گفت: استان اصفهان پس از استان فارس در جايگاه دوم به لحاظ فراهم آوردن زمينه اسكان فرهنگيان قرار گرفته است.

معاون پشتيباني اداره كل آموزش و پروش استان اصفهان خاطر نشان كرد: کاشان بیشترین اسکان مسافران نوروزی را داشته است و بیشترین مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس به ترتيب مسافران نوروزي از شهر آذربایجان با 19 درصد، همدان 9 درصد و خراسان رضوی 8 درصد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار