معاون شهردار اصفهان در واکنش به اخراج برخی مدیران شهرداری؛
تابناک: برخی مدیران به دلیل ارایه برخی اطلاعات به شورا و ارتباط داشتن با برخی از اعضای شورای شهر اصفهان از سمت خود برکنار شده‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان صحبت های یکی از اعضای شورای شهر در مورد رابطه برخی کارکنان شهرداری اصفهان با اعضای شورای شهر اصفهان و اخراج این کارکنان تنها به همین بهانه، موضوع چند دقیقه ای بحث بین این عضو شورای شهر و نماینده شهردار در شورای شهر بود.

زادهوش با اشاره به عزل برخی از مدیران و کارکنان شهرداری اصفهان اظهار داشت: باید یادآور شوم این مدیران به دلیل ارایه برخی اطلاعات به شورا و ارتباط داشتن با برخی از اعضای شورای شهر اصفهان از سمت خود برکنار شده‌اند.

وی با بیان اینکه افرادی که نسبت به ارایه گزارش برای اخراج مدیران و کارکنان شهرداری اقدام می‌کنند خود دارای عنوان جعلی هستند، ادامه داد: در گذشته نسبت به جعلی بودن عناوین این افراد به شهردار اصفهان تذکر داده شده است.

در پی این سخنان زادهوش، که پیشتر در مورد سمت یکی از مدیران شهری اصفهان نیز تذکراتی را ارائه داده بود و عنوان وی را غیرقانونی و دارای اشکال دانسته بود، ابوالقاسم گلستان نژاد، معاون شهردار اصفهان امروز در همین جلسه در پاسخ زادهوش گفت: برخی ناکارآمدی خودشان را پشت یک سری مسائل پنهان می کنند.

وی در ادامه گفت: اگر قرار باشد فردی را به دلیل ارتباط صمیمی با عدنان زادهوش (عضو شورای شهر اصفهان) اخراج کنند، آن شخص بنده هستم و بدین ترتیب اولین نفر که باید اخراج شود من باید باشم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار