امام جمعه مبارکه:
تابناک: امام جمعه مبارکه گفت: به رغم تجاوزات آل سعود و گشتار مردم یمن در نهایت ملت یمن پیروز این میدان خواهند بود.
کد خبر: ۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه در مسجد جامع این شهر حمله عربستان به یمن را فاجعه انسانی و نسل کشی خواند و گفت : این اقدام و تخریب زیرساختهای یمن ، دقیقا شبیه جنایات صهیونیستها در غزه است .

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه همانطور که رژیم صهیونیستی از مردم بی دفاع غزه شکست سختی خورد ، عربستان هم بزودی از مردم انقلابی یمن شکست خواهد خورد افزود: آل سعود می داند که روز به روز این جریانات در یمن در حال تقویت است و از مردم می ترسد.

وی همچنین با بیان اینکه عمره مفرده به خاطر اعمال زشت آل سعود تعطیل شد گفت: حکومت آل سعود از همان ابتدا اهل لغزش و اشتباهات جدی بود که ازآن جمله به پرورش گروه های تروریستی طالبان ، القاعده ، داعش و بوکوحرام می توان اشاره کرد.

حجت الاسلام محمدی با ابراز تاسف شدید از هتک حرمت زائران ایرانی در فرودگاه جده و تعلل دولت سعودی در برخورد با خاطیان ، از واکنش دولت ایران در تعلیق سفر عمره قدردانی و تصریح کرد : حداقل انتظار این است که امنیت زائران تامین شود.

حجت الاسلام محمدی مناسبت های هفته از جمله روز ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت ، و ورود به ماه رجب و ولادت های مقدسی را که در پیش روست ، تبریک گفت.

در پایان نماز جمعه امروز مبارکه راهپیمایی در محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن توسط نمازگزاران برگزار شد و مردم با سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم ستمدیده این کشور اعلام کردند.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار