تابناک: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی هوای استان می‌شوند در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ 02 February 2015

مجید منصوری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه رئیس‌جمهور تا چند روز آینده به استان سفر می‌کند، اظهار کرد: باید توجه داشت که این سفر پروژه‌محور نیست.

وی ادامه داد: البته طرح‌های عمرانی و در حال اتمام در این سفر مورد پیگیری قرار می‌گیرند اما به دلیل مشکلات مالی دولت، پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد و تکمیل پروژه‌های قبلی پیگیری می‌شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح‌هایی در استان در حال پیگیری هستند که با مشکلاتی در روند اجرایی خود مواجه هستند و امیدواریم برای برطرف شدن مشکل این پروژه‌ها در این سفر اقداماتی شکل گیرد.

وی به برخی از مشکلات استان اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی هوای استان می‌شوند باید در اولویت‌ها قرار گیرند.

منصوری تصریح کرد: برای نمونه برای تغییر سوخت نیروگاه‌های بزرگ استان که در حال حاضر با مازوت کار می‌کنند نیاز به سرمایه‌گذاری هست و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان می‌توان برای جذب سرمایه‌گذاری برای این موضوع برنامه‌ریزی کرد.

وی اعلام کرد: علاوه بر این باید زمینه‌ای فراهم شود تا تسهیلاتی در اختیار مجتمع فولاد و ذوب‌آهن قرار گیرد تا بتوانند میزان آلایندگی خود را کاهش دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار