سلام بهزیستی به مجلس شورای اسلامی/
مديركل بهزيستي استان اصفهان گفت: هیچ تناسبی میان میزان حقوق، فعالیت و سختی کار كاركنان و كارمندان سازمان بهزيستي وجود ندارد در حالي كه بهزیستی یک ارگان حمایتی، توانبخشی و پیشگیرانه است.
کد خبر: ۲۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 25 May 2016
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، کمپین پنج هزار نفری "سلام بهزیستی به مجلس شورای اسلامی" با هدف اعتراض به پايين بودن حقوق و مزایاي کارکنان سازمان بهزیستی در مقايسه با دستمزد ساير نهادها و دستگاه‌ها و اعلام اين وضعيت به نمايندگان مجلس تشكيل شد تا با ايجاد حساسيت در زمينه بهبود معيشت کارکنان اين سازمان تلاش كنند.

سعید صادقی، مديركل بهزيستي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان در خصوص چرايي ايجاد اين كمپين گفت: حقوق کارکنان بهزیستی بسیار پایین است و در رتبه بندی دریافت حقوق کارکنان، این نهاد حمایتی یکی مانده به آخر است.

وی افزود: وقتی به بررسی حقوق‌ها می‌پردازیم هیچ تناسبی میان میزان حقوق، فعالیت و سختی کار وجود ندارد و باید حتما به این موضوع توجه شود که بهزیستی یک ارگان حمایتی، توانبخشی و پیشگیرانه است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: بهزیستی کل کشور به طور متعدد و پیگیر به دنبال احقاق حق کارکنانش بوده و به همین منظور در شورای معاونت پژوهشی مجلس نیز این موضوع مطرح و در حال پیگیری و بررسی است.

صادقی خاطرنشان کرد: این موضوع یک مطالبه بحق از طرف کارکنان بهزیستی است چراکه نگهداری از معلول، سالمند و یا یک فرد دارای معضل اجتماعی کار به مراتب سخت‌تری نسبت به دیگر شغل ها است و قطعا با درآمد و دستمزد فعلي اين كاركنان مطابقتی ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار