نظر شورای نگهبان تغییر می کند؟؛
تابناک: در حالی که این روزها کشور در تب و تاب تکمیل 68 صندلی خالی بهارستان به سر می برد اما هنوز اظهار نظرها در خصوص موضوع ابطال آراء مینو خالقی منتخب سوم اصفهان تمام نشده است.
کد خبر: ۲۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 29 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، در حالی که این روزها کشور در تب و تاب تکمیل 68 صندلی خالی بهارستان به سر می برد اما هنوز اظهار نظرها در خصوص موضوع ابطال آراء مینو خالقی منتخب سوم اصفهان تمام نشده است.

طی حدود یک ماه و نیم گذشته مقامات و شخصیت های مختلفی در عرصه سیاسی و حقوقی در خصوص وضعیت مینو خالقی و واکنش به این جریان اظهار نظر کرده اند. که در همین راستا روز گذشته رئیش جمهور نیز به این مسئله به صورت تلویحی واکنش نشان داد و در همایش بزرگ شوراها که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: همه انتخابات ها معنایش یك كلمه است و اینكه اگر كسی به رای شخصی خود اتكا كند و استبداد و جمود پیدا كند و به نظرات دیگران اعتنا نكند در مسیر حركت و نابودی و خسران قرار گرفته است.

حسن روحانی ادامه داد: براساس قانون اساسی هر نماینده ای كه از هر حوزه انتخابیه انتخاب می شود پس از رای آوردن، اعتبارنامه آن باید در مجلس شورای اسلامی بررسی شود و هیچ نهاد دیگری نمی تواند در آن مداخله كند .

رئیس جمهور همچنین علاوه بر این اشاره، در یک پست توئیتری نیز به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت:



حال با وجودیکه بسیاری از شخصیت های سیاسی کشور از جمله وزارت کشور خواستار بررسی صلاحیت مینو خالقی در مجلس از طریق به رای گذاشتن اعتبارنامه وی بوده اند آیا نظر شورای نگهبان که همچنان مصر به برگزاری انتخابات میان دوره ای برای انتخاب جایگزین خالقی است، تغییر خواهد کرد یا خیر؟!.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد رسولی
|
-
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
سلام. لطفا واژگان را درست بنویسید. از سایت معتبر و مرجعی مثل تابناک انتظار بیشتری هست. راجب" ! چیه؟ راجع درست است.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
راجب تلفظ و گویش لهجه اصفهانیه راجع است .. داداش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار