یک کار آفرین نمونه:
یک کار آفرین نمونه گفت: اگر دولت برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد در تولید خود را با آن هماهنگ می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 26 April 2016

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان،رضا چینی امروز (سه شنبه) در مراسم تجلیل از کارآفرینان و کارگران منتخب با بیان اینکه تولید آجرنما در رنگ‌های متنوع منجر شد تا به یک کار آفرین نمونه تبدیل شوم، اظهار کرد: توانستیم از پنج نوع آجر به صد نوع برسانیم که این امر یک افتخار برای کشور است.

 وی با بیان اینکه رمز موفقیت برای کارآفرینی علاوه داشتن منابع انسانی، آموزش، مشاوره و اعتقاد مدیران به علم روز از طریق دانش بنیان‌ها و نمایشگاه‌های بین اللملی است، ادامه داد: داشتن واحد تحقیقات و توسعه که رمز اساسی آن کمک واحد بازرگانی است باعث می‌شود که نیازهای بازار شناخته ومشکلات احتمالی رفع شود.

 این کارآفرین نمونه با اشاره به اینکه شبکه فروش قوی، برنامه ریزی در زمینه بازخورد محصولات و حسابداری صنعتی از دیگر پایه‌های اساسی برای کسب یک موفقیت در زمینه کار آفرینی است، افزود: برای بروز ماندن باید واقعاً به روز باشیم و برای جهانی شدن باید جهانی باشیم.

چینی خاطر نشان کرد: مشکل اساسی ما عدم برنامه ریزی بلند مدت دولت است. اگر دولت برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد در تولید خود را با آن هماهنگ می‌کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در استان اصفهان یک شرکت صد ساله وجود ندارد، این امر به این دلیل است که برنامه ریزی بلند مدتی برای واحدهای کاری نداریم.

 همچنین، یک کار گر نمونه با بیان اینکه نقش کارگران در حوزه‌های کار و تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش مفید و سازنده ای است، اظهار کرد: رشد و تولید برگرفته از اقتصاد مقاومتی منجر به تولید و صنایع بیشتر می‌شود.

 افشین نوری خواه خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک به دنبال ایجاد یک اتاق فکر هستیم تا نظرات مختلفی در خصوص رفع مشکلات جامعه کارگری ارائه دهیم.

 وی گفت: از متولین این امر خواستار حمایت بیشتر حوزه کارگری هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار