كارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اعلام كرد:
تابناک: كارشناس مسئول پیش بینی هوای اصفهان با اشاره به كاهش دو تا چهار درجه‌ای دما گفت: با توجه به ورود سامانه‌ بارشی به استان شاهد بارش‌های پراكنده در اصفهان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۰۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 26 March 2016
ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: تحلیل این نقشه‌ها بیانگر ورود تدریجی سامانه ناپایدار از غرب و جنوب غرب به استان اصفهان است كه از بعدازظهر امروز وارد استان می‌شود.

وی با اشاره به اینكه این سامانه بارشی در روزهای یكشنبه و دوشنبه فعالیت بیشتری را در استان خواهد داشت، اضافه كرد: بر این اساس امروز در استان با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراكنده در نواحی غربی و جنوبی استان رو به رو خواهیم بود.

كارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه كرد: برای روزهای یكشنبه و دوشنبه نیز در اكثر نقاط استان بارش‌های بهاری و در مناطق مستعد رعد و برق و احتمال تگرگ و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز بیان داشت: در این بازه زمانی شاهد كاهش دو تا چهار درجه‌ای دما در استان اصفهان خواهیم بود.

هنرمند اضافه كرد: سامانه بارشی كه امروز وارد استان می‌شود روز سه شنبه از استان خارج خواهد شد ضمن اینكه تا پایان هفته پایداری هوا را نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار