مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با اشاره به ایجاد تسهیلات جدید برای خرید خانه در این شهر جدید با آورده 15 میلیون تومانی، گفت: به تمامی اعضای تعاونی مسکن سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و همچنین اقشار مختلف مردم شهرستان كه فاقد مسكن هستند، توصيه مي‌شود از اين فرصت جهت تامين مسكن استفاده كنند.
کد خبر: ۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید مجلسی، محمدرضا احمدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های گسترده و همچنین تمرکز ویژه‌ای از سوی شرکت عمران برای تامين خدمات مورد نياز دو هزار واحدی غدير در این شهر جدید انجام شده است، افزود: به جرات می‌توان اعلام کرد که ایمن‌ترین واحدهای مسکونی که در شهر جدید مجلسی ساخته شده، مربوط به پروژه غدير است و به نوعی ارزان‌ترین واحدها هم به شمار می‌رود؛ بنابراین شرایطی فراهم شده که اعضای تعاونی‌های مسکن و همچنین اقشار مختلف مردم با حدود 15 تا 20 میلیون تومان آورده، صاحب خانه شوند.

وي با اشاره به اینکه به تازگی بر اساس مصوبه شوراي اقتصاد مبلغ تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا برای این واحدهای مسکونی نیز تسهیلات 30 میلیونی دریافت کنیم که در صورت تحقق این امر، میزان آورده مردم پنج میلیون تومان دیگر هم کاهش خواهد یافت؛ در واقع با این اتفاق، شرایط برای افرادی که علاقمند به خانه‌دار شدن با حداقل قیمت ممکن هستند، مهیا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه نصب اسكلت فلزي پروژه انجام شده و 900 واحد هم به مرحله سفت‌کاری رسیده‌اند، گفت: متراژ خالص این واحدها از 59 تا 83 متری متغیر است و با احتساب مشاعات 75 تا 96 متر را شامل می‌شود که کمتر از 100 واحد تک خوابه و مابقی واحدها نیز دوخوابه هستند.
احمدی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 30 هکتار ساخته می‌شود و با تراكم كمتر از 70 واحد در هكتار، فضاي شهري مطلوبي را ايجاد خواهد كرد، افزود: 50 بلوک سه طبقه 12 واحدی، 50 بلوک پنج طبقه 20 واحدی و 25 بلوک پنج طبقه 16 واحدی مجموع پروژه غدير را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه توافق شده تا تحويل واحدها به صورت فازبندی صورت گیرد، اظهار کرد: فاز نخست شامل 440 واحد مسکونی تا آذرماه سال 94 تکمیل خواهد شد و 1560 واحد باقیمانده نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی 15 ماهه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی همچنین به تسهیلات فراهم شده برای تعاونی‌های مسکن‌ ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم حداقل آورده اولیه متقاضی را در پروژه در نظر بگیریم و در کنار آن، شرایط مطلوب برای زندگی متقاضیان را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امکانات روبنایی وسیعی برای اجرای این پروژه دو هزار واحدی در نظر گرفته شده است، افزود: در این سايت، یک مجموعه بزرگ از پروژه‌های روبنایی شامل پارک‌ها، درمانگاه‌ و سالن‌های همایش و ورزشی با اعتبار 20 میلیارد توماني تعریف کرده‌ایم؛ مسجد زیبایی نیز طراحی شده که در دهه فجر امسال توسط مسئول هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کلنگ‌زنی می‌شود و طي یک برنامه 10 ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.

احمدی از استقبال بسیار مطلوب مردم از خرید واحدهای مسکونی این پروژه بزرگ خبر داد و اظهار کرد: در روزهای نخست اعلام فراخوان برای خرید این واحدها، استقبال بسیار مطلوبی از سوی تعاونی‌های مسکن و همچنین اقشار مختلف مردم انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت: به عنوان کارشناس مسکن پیش‌بینی می‌کنیم در یکی دو سال آینده اتفاقات مهمي در بازار مسکن رخ خواهد داد و این رکود دو ساله مسکن در نهایت به پایان خواهد رسید، لذا اكنون كه بهاي املاك و مستغلات در كف قيمت‌هاي واقعي قرار دارد، مناسب‌ترين زمان براي سرمايه‌گذاري و خريد اين واحدها به شمار مي‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار