تابناک: تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال به دنبال غلبه بر آلومینیوم هرمزگان و حفظ روند پیروزی‌های اخیر خود است.
کد خبر: ۱۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 06 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان ‌دوشنبه 17 فروردین ماه سال 94 با 6 بازی در گروه "الف" و 5 بازی در گروه "ب" پیگیری می‌شود.

در همین چهارچوب تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز در نخستین بازی خود در سال جدید فردا از ساعت 16:30 باید در بندرعباس مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان یکی از تیم‌های خوب حاضر در لیگ دسته یک قرار بگیرد.

نماینده اصفهان که در سال 93 و در مقطعی از لیگ نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد تا امید فوتبال‌دوستان اصفهانی برای صعود نماینده سوم نصف جهان به لیگ برتر کمرنگ شود، در روزهای پایانی سال با 2 برد پیاپی جهشی خوب در جدول داشت تا دوباره امیدهای این تیم زنده شود.

هرچند که پیروزی‌های گیتی‌پسند در برابر 2 تیم قعرنشین نیروی زمینی و تربیت یزد حاصل شد، اما گیتی‌پسندی که اکنون در جایگاه پنجم جدول جایگاه گرفته و تنها 2 امتیاز با تیم سوم فاصله دارد به طور قطع با انگیزه مضاعف و انرژی بالا می‌تواند این روند خوب را حفظ کند.

در آن سوی میدان هم تیم رده هفتمی آلومینیوم با یک امتیاز کمتر از نماینده اصفهان قرار دارد که حریف دست و پا بسته‌ای هم نیست و به طور قطع شاگردان واهیک تروسیان در برابر این تیم آن هم در شرایط آب و هوایی بندرعباس کار سختی را پیش رو دارند.

گیتی‌پسند در صورت شکست در این دیدار باز هم سقوط به رده‌های پایین را تجربه می‌کند اما اگر با همین انگیزه موفق به شکست آلومینیوم شود و با توجه به بازی سخت تیم رده سومی شهرداری اردبیل با فولاد صدرنشین، صعود این تیم اصفهانی به جایگاه سوم جدول دور از دسترس نیست.

برنامه دیدارهای هفته نوزدهم گروه الف لیگ دسته یک فوتبال

دوشنبه 17 فروردین

آلومینیوم بندرعباس- گیتی‌پسند

استقلال اهواز- تربیت نوین یزد

ایرانجوان بوشهر- مس کرمان

شهرداری اردیبل- فولاد اهواز

فجر سپاسی- نیروی زمینی

نساجی- نفت و گاز گچساران

جدول رده‌بندی لیگ دسته یک تا پایان هفته هجدهم

1.فولاد نوین اهواز 38 امتیاز

2. مس کرمان 28 امتیاز

3. شهرداری اردبیل 27 امتیاز

4. نساجی مازندران 26 امتیاز

5. گیتی‌پسند اصفهان 25 امتیاز

6. ایرانجوان بوشهر 25 امتیاز

7. آلومینیوم هرمزگان 24 امتیاز

8. فجر سپاسی 23 امتیاز

9. استقلال اهواز 23 امتیاز

10.نیروزی زمینی 21 امتیاز

11. نفت و گاز گچساران 19 امتیاز

12. تربیت نوین یزد 9 امتیاز


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار