برنامه های کاربردی منتخبان ملت برای ملت چیست؟؛
تابناک: سابقه برخی منتخبان در حوزه محیط زیست که از چالش‌های مهم استان اصفهان به شمار می رود، انتظارات از این حوزه را برای آینده زیست محیطی اصفهان بالا برده است و مردم انتظار دارند وقتی منتخبانشان از نزدیک با این مسائل آشنایی دارند، پس گره‌ها نیز با دستانی پرتر باز شود.
کد خبر: ۱۹۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 01 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، همه هیاهوهای انتخاباتی در سراسر کشور تقریبا به پایان رسیده است و دیگر از شعارهای نامزدها روی دیوار شهر و گروه های مجازی خبری نیست. اکنون همه حواس‌ها جمع است که بعد از رفتن نمایندگان به دهمین مجلس شورای اسلامی، آیا وعده های آن همه خوبان وفا می کند یا نه؟!.

زاینده رود، آلودگی هوای شهرهای صنعتی اصفهان، رفع معضل بیکاری در استان، نجات کارخانه های صنعتی از رکود و موضوعاتی از این دست، همه حرف های مشترک نامزدهای انتخاباتی به رغم تفاوت و حتی تناقض گرایش سیاسی آنها بود.

اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل فرقی نمی‌کرد مردم از زبان همه این ها، وعده‌هایی برای زنده شدن دوباره زاینده رود، بهبود وضعیت آلودگی هوا و برطرف کردن دغدغه‌های معیشتی را شنیدند و اکنون که مردان و زنان میدان قانون گذاری برای استان مشخص شده است، مردم در انتظاراند تا نمایندگان منتخبشان، برنامه های کاربردی و در چارچوب قانون را تدوین و ارائه نمایند.

هرچند سابقه قانون گذاری اکثر نمایندگان استان اصفهان در حوزه قانون گذاری به اندازه سابقه، والسابقون نیست اما وعده‌هایی که در هنگامه انتخابات به مردم می‌دادند، نوید نگرش های جدید برای رفع معضلات استان اصفهان از مجرای قانون و قانون گذاری را می داد.

سابقه برخی منتخبان در حوزه محیط زیست که از چالش‌های مهم استان اصفهان به شمار می رود، انتظارات از این حوزه را برای آینده زیست محیطی اصفهان بالا برده است و مردم انتظار دارند وقتی منتخبانشان از نزدیک با این مسائل آشنایی دارند، پس گره‌ها نیز با دستانی پرتر باز شود.

به هر روی زمان شعارهای تبلیغاتی و رای‌جمع کن تمام شده و فرصت‌ها برای برنامه ریزی نیز چندان زیاد نیست پس می‌طلبد همه منتخبان اصفهان در دوره دهم، در راه بهارستان و در بهارستان خط کشی های سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و فکری برای عملی کردن شعارهای خود کنند.

سابقه نشان داده است، حضور چندین باره نماینده‌ها در مجلس به رغم عملی نشدن وعده‌های آنها، سبب خواهد شد تا در دوره های بعدی انتخابات، دست مردم برای نوشتن نام آنها در تعرفه رای، بلغزد و نام‌هایی روی برگ انتخاب مردم بنشیند که فاصله حرف تا عملشان، به اندازه فاصله زمین تا آسمان نباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار