یوسلیانی خبر داد:
تابناک: فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: دستاورد امنیت در ایام تعطیلات نوروز، در مجموع كل سرقت های صورت گرفته در این ایام با كاهش ۶۳ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.
کد خبر: ۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه كه صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: در روزهای منتهی به آخر سال و ایام تعطیلات نوروز با مجموعه اقداماتی كه در راستای امنیت اجتماعی با حضور تمامی آحاد جامعه، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت گرفت، علیرغم افزایش ترددها و حضور مسافرین نسبت به سال گذشته امنیت مطلوبی را در سطح شهرستان شاهد بودیم.

وی به كاهش ۸۵ درصدی سرقت از منازل در ایام تعطیلات نوروز نسبت به سال گذشته اشاره كرد و افزود: دستاورد امنیت در ایام تعطیلات نوروز، كاهش سرقت خودرو به صورت ۱۰۰ درصد، موتورسیكلت ۵۵ درصد، داخل خودرو ۳۳ درصد، قطعات و جیب بری ۱۰۰ درصد، احشام ۱۰۰ درصد و مابقی ۳۳ درصد را در سطح شهرستان شاهد بودیم كه در مجموع كل سرقت های صورت گرفته در این ایام با كاهش ۶۳ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان به تلفات جاده ای ناشی از تصادفات در سطح شهر، معابر و محورهای مواصلاتی اشاره كرد و بیان داشت: متأسفانه در حوادث ترافیكی سه مورد تصادف منجر به فوت كه ۹۰ درصد آن مربوط به راكبین موتورسیكلت سوار بوده است و بیشتر از قشر سالخوردگان كه به علت بی توجهی به مقررات و عدم استفاده از تجهیزات به ویژه كلاه ایمنی رخ داده است.

سرهنگ یوسلیانی به اجرای طرح های امنیت اخلاقی، كنترل تفرجگاه ها و امنیت اجتماعی پیشگیری از سرقت و كنترل مجرمین در ایام نوروز اشاره كرد و افزود: یكی از آثار امنیت در ایام نوروز، اجرای طرح سه مرحله ای فوق بود كه بسیار تأثیرگذاری در این مقوله داشت.

وی در ادامه با تقدیر از همكاری آحاد جامعه در راستای كاهش تخلفات و بهبود خدمات انتظامی و امنیت اخلاقی خواستار رعایت موارد ایمنی از سوی مردم به ویژه رانندگان و موتورسیكلت سواران شد و خاطرنشان كرد: طی سال ۹۴، همسو با برنامه های سازمانی در سطح انتظام بخشی نیز خدمات رسانی در تمامی موارد مورد نیاز خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان با اذعان به اینكه در چهارشنبه آخر سال و روز طبیعت هیچ گونه حادثه و مشكل حادی در شهرستان به وجود نیامد، تصریح كرد: در طول ایام نوروز با ۴ درصد افزایش كشف و عملكرد این نیرو در ۱۲ ماهه سال ۹۳ با كاهش ۱۳ درصدی سرقت مواجه و به همین میزان افزایش كشف سرقت ها را داشته ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار