مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان:
تابناک: مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان اظهار داشت: سازمان آتش نشاني در ايام نوروز تمام تلاش خود را به كار گرفت تا اين ايام بدون حادثه سپري شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، بهزاد بزرگزاد با بيان اين مطلب گفت: ايام نوروز براي آتش نشانان ايام بسيار پركاري به شمار مي آيد چرا كه بايد علاوه بر شهر ايمني مسافران نيز تامين شود از اين رو با استفاده از تجارب سال هاي گذشته تمام تلاشمان اين بود كه هيچ خانواده اي با خاطره تلخ شهر ما را ترك نكند.

وي افزود: از ابتداي شروع به فعاليت كميته ايمني ۲۸ اسفندماه سال ۹۳ تا چهاردهم فروردين ماه سال جديد يك هزار و ۸۹۳ كپسول پيك نيك از چادرهاي مسافران جمع آوري شده است.

مديرعامل سازمان آتش نشاني خدمات ايمني شهرداري اصفهان تصريح كرد: بر اساس بررسي هاي علمي انجام شده در يك چادر ۸ نفره فرد مي تواند ۴ ساعت و ۳۶ دقيقه تنفس كند اما در صورت روشن كردن وسيله گرمايشي اكسيژن موجود در چادر سوزانده و به گاز co۲ تبديل مي شود كه بسيار خطرناك است بنابراين اگر كپسول هاي پيك نيك از چادرها خارج نمي شد معلوم نبود چه اتفاق بزرگي رخ دهد.

بزرگزاد خاطرنشان كرد: طي اين مدت تعداد چادرهاي برپا شده در كمپينگ باغ فدك ۱۳ هزار و ۵۱۹ تخته چادر بوده است.

وي با اشاره به اينكه در اين بازه زماني ۲۲۴ خودرو سبك و اطفاي حريق در باغ فدك مستقر بودند، اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردين ماه يك هزار و ۵۱۷ نيروي آتش نشاني در باغ فدك فعال بودند تا ايمني كمپ برقرار شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اينكه ۳۶ گشت موتورسيكلت نيز در داخل باغ فدك و در سطح شهر مباحث ايمني را كنترل مي كردند، ادامه داد: يك حريق و ۸ حادثه گازگرفتگي در كمپ باغ فدك اتفاق افتاد كه با حضور به موقع ماموران آتش نشاني رفع خطر شد و ۶ نفر نجات يافتند.

بزرگزاد اضافه كرد: ۳۰۵ خودرو و ۶۴۳ نيروي آتش نشاني در ايام نوروز در سطح شهر فعال بودند.

وي بيان كرد: ۱۱۵ حريق و ۱۶۹ حادثه در ايام نوروز در سطح شهر رخ داد كه ۱۳۸ نفر در اين حوادث نجات يافتند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان با بيان اينكه پيشگيري از بحران مقدم تر است، گفت: در اين راستا براي مشاورين املاك و هتل داران نيز جلسه توجيهي آموزشي برگزار شد تا آنها با طرز كار خاموش كننده هاي دستي آشنا شوند .

بزرگزاد اظهار داشت: سازمان آتش نشاني در ايام نوروز تمام تلاش خود را به كار گرفت تا اين ايام بدون حادثه سپري شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار