راستین:
تابناک: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ستاد نوروزی، ۷ هزار و ۱۹۳ ماموریت اورژانسی انجام گرفت.
کد خبر: ۱۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، غفور راستین اظهار داشت: در طول ایام نوروز، بیش از ۲ هزار و ۱۷۷ حوادث ترافیکی و بیش از ۵ هزار حوادث غیر ترافیکی از سوی اورژانس استان امداد رسانی شد.

وی بیان داشت: از ابتدای طرح ستاد نوروزی تاکنون حدود ۲۸۲ هزار مراجعه به بیمارستان های استان داشتیم.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از هشتاد هزار تلفن امددخواهی با ۱۱۵ تماس گرفته شد.

وی گفت: ۷ هزار و ۱۹۳ ماموریت به دنبال این امداد خواهی در ایام نوروز انجام گرفت.

راستین اعلام کرد: ۱۹۰ مورد بازدید و نظارت کارشناسی از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی در تعطیلات نوروزی صورت گرفت.

وی بیان داشت: بیش از ۴۰۰ نظارت از سوی تیم های کارشنای بر عملکرد بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام گرفت و ۸۶ نظارت در حوزه معاونت و رؤسای دانشگاه از مراکز درمانی انجام گرفت.

۳۸۰ مورد دیالیز برای مسافران نیازمند انجام گرفت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: در حوزه غذا و دارو ۸۰۰ مورد بازرسی از داروخانه ‌ها، واحدهای تولیدی، صنایع غذایی، بررسی آزمایشگاه ها انجام گرفت.

وی از پاسخ گویی به ۶ هزار و ۱۰۰ سوال علمی و نیازمندیها و کمبودهای دارویی خبر داد و بیان داشت: ۳۸۰ بار دیالیز روی مسافرین نیازمند انجام گرفته است.

راستین خاطرنشان کرد: همچنین در مدت اجرای طرح ستاد نوروزی بیش از ۱۰ پرواز بالگرد داشتیم و مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادیم.

وی از آماده باش ۵۳ بیمارستان اعم از دولتی ، خصوصی، خیریه‌ای و وابسته به ارگان ها در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت:در این ایام ۲۰ کلینینک شبانه روزی، ۱۸ آزمایشگاه تخصصی خصوصی به انضمام آزمایشگاه های بیمارستان ها فعال بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: ۱۳کلینینک شبانه روزی دندانپزشکی و ۸۳ داروخانه شبانه روزی در طول نوروز فعال بود.

وی ادامه داد: ۱۱۲پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و یک پایگاه هوایی و ۲۴ هزار پرسنل با آغاز نوروز تا پایان طرح ستاد نوروزی به صورت فعال به مسافران خدمت رسانی می کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار