طی سه ماه گذشته
تابناک: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان گفت: طی سه ماه گذشته با فرهنگ‌سازی صحیح و دیدار چهره به چهره با مردم 130 دستگاه تجهیزات و ریسیور ماهواره در گلپایگان جمع‌آوری و به همین تعداد گیرنده دیجیتال اهدا شد.
کد خبر: ۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 31 January 2015

به گزارش تابناک محمداسماعیل علیشاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: طی 6 ماه گذشته کارشناسان فرهنگی با حضور چهره به چهره در مساجد، مدارس و مکان‌های عمومی با فرهنگ‌سازی مناسب موفق شدند به موفقیت‌های فرهنگی خوبی در شهرستان دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان فرهنگی با استفاده از بروشور، کلیپ و سخنرانی در مجامع عمومی از آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای جامعه هدف سخن گفته‌اند، تصریح کرد: به طور نمونه در یک روستا 15 دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره یک‌جا تحویل داده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان خاطر‌ نشان کرد: پس از 6 ماه فرهنگ‌سازی در شهرستان گلپایگان، در سه ماه‌ گذشته 130 دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح شهرستان گلپایگان جمع‌آوری و همین تعداد گیرنده دیجیتال تحویل مردم داده شد.

وی افزود: هیچ اجباری در تحویل ریسیورهای ماهواره نیست و مردم به درجه‌ای از آگاهی و بینش رسیده‌اند و از مضرات استفاده از ماهواره در خانواده آشنا هستند که خودشان این وسایل را تحویل می‌دهند.

علیشاهی با بیان اینکه شهرستان گلپایگان از لحاظ دریافت تجهیزات دریافت ماهواره در استان اصفهان از رتبه نخست برخوردار‌ است، بیان کرد: این امر تنها با فرهنگ‌سازی صحیح و دیدار چهره به چهره میسر‌ شده است.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای اطلاعاتی اگر جمعیت شهر گلپایگان 21 هزار خانوار باشد حدود 40 درصد یا 8 هزار خانوار گلپایگانی دارای تجهیزات دریافت ماهواره هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان اضافه کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده اگر پنج درصد ماهواره‌ها تا پایان امسال جمع‌آوری شود 400 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره تحویل داده می‌شود و به همان تعداد گیرنده دیجیتال اهدا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار