میرمحمدی:
تابناک: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم اصفهان است و با توجه به اهتمام دولت در حمایت از کشاورزان و دامداران در سفر رئیس جمهور به طور ویژه این بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 31 January 2015

به گزارش تابناک، سید محمد حسین میرمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: برخی مسائل مانند مشکلات بخش کشاورزی بین استان و شهرستان‌ها مشترک است و این مشکلات به طور قطع اولویت‌هایی است که در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان مطالبه می‌شود.

وی افزود: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم استان و شهرستان‌های استان است و اهتمام دولت در حمایت از کشاورزان و دامداران و رونق دادن به این بخش حیاتی بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم در سفر رئیس جمهور به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: تفویض اختیارات کامل در مواردی که در اجرای آن در توان استان است، به استانداری و ادارات کل استان تا به تبع آن نیز استان این اختیارات را در صورت امکان به شهرستان‌ها واگذار کند که این مسئله خدمت‌رسانی به مردم را آسان می‌کند تا مجبور نباشند برای هرکاری به مرکز استان و یا پایتخت مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان گلپایگان اختصاص تسهیلات کافی برای صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌ها و همچنین اجرای خط آهن اراک- خمین- گلپایگان- اصفهان از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به مراحل نهایی مطالعات مربوط به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان، بیان کرد: در راستای بهره‌وری از توانمندی‌های مردم و استفاده از مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌ها و رونق اقتصادی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از مطالبات 2 شهرستان است.

وی تصریح کرد: در این راستا تکمیل مطالعات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار با عنوان "گلسار " در حال آماده‌سازی برای ارسال به دبیرخانه مناطق آزاد استان است که امدواریم به منظور فراهم‌سازی زمینه فعالیت بخش خصوصی به عنوان هدیه‌ای از سوی دولت به این منطقه ارائه شود.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و راه‌های نیمه‌تمام و همچنین اجرای پروژه‌های فاضلاب 2 شهرستان از جمله خواسته‌های بسیار مهم این شهرستان‌ها است که امیدوار هستیم مورد توجه کاروان تدبیر و امید قرار بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار