جانشین رئیس ستاد سفر اصفهان خبر داد
تابناک: جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ۲۸ اسفندماه تاکنون یک میلیون و ۸۰ هزار مسافر در محل‌های اسکان مسافران نوروزی استقرار یافتند.
کد خبر: ۱۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 30 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محسن رنجبر اظهار داشت: در هشتمین شب فروردین ماه 97 هزار و 344 نفر در محل‌های اسکان مسافران مستقر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از 28 اسفندماه تاکنون یک میلیون و 80 هزار مسافر در محل‌های اسکان مسافران نوروزی اسکان داده شده‌اند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: شب گذشته 14 هزار نفر در هتل‌ها، 46 هزار نفر در منازل استیجاری، 30 هزار نفر در مدارس، 1100 نفر در خوابگاه‌ها و فرهنگسراها و 6 هزار نفر در باغ فدک اسکان یافته‌اند.

وی بیان کرد: اولویت اسکان مسافران هتل‌ها و میهمان پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه‌های دانشجویی و در نهایت باغ فدک است.

رنجبر تصریح کرد: بررسی های ما در مورد فعالیت 11 کمیته فعال در این ایام نیز نشان می دهد که هر کدام از این کمیته ها چه عملکردی داشته اند و موضوعی که مسئولان کمیته ها نیز به تنهایی می توانند با مقایسه فعالیت هایشان با یکدیگر در رابطه با آن به نتیجه برسند و مشکلاتشان را برای سال آینده برطرف کنند.

وی در مورد وضعیت آب و هوایی اصفهان افزود: براساس اطلاعات به دست آمده بارندگی‌ها تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و توصیه ما این است که ستادهای هدایت و اسکان، کیوسک های اطلاع رسانی و رادیو شهر این موضوع را به مردم یادآوری کرده و از آنها بخواهند که به باغ فدک مراجعه نکنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار