امام جمعه نایین:
تابناک: امام جمعه نایین گفت: یکی از راه های مقابله با توهین های دشمنان به اسلام و پیامبر اسلام(ص) بالابردن عزت کشور و نظام اسلامی در سایه ی جهاد اقتصادی است.
کد خبر: ۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سجادی روز پنجشنبه در بین جمعی از مسئولان، صنعت گران، کارآفرینان و کارگران شهرستان نایین در کارخانه کاشی نایین افزود: جهاد اقتصادی با همکاری تمامی مسئولان همراه با تولیدکنندگان، صنعت گران، کارآفرینان و کارگران در سایه اقتصاد مقاومتی همراه با مدیریت جهادی و عزم ملی بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب محقق می شود که باید در این مسیر گام های موثری برداشته شود.

در این جلسه همچنین علیرضا اقبال، رییس انجمن کارآفرینان شهرستان نایین گفت: شهرستان های نایین و خور وبیابانک بیش از 200واحد صنعتی و معدنی دارای مجوز فعالیت هستند که از این تعداد بیش از 100 واحد پروانه بهره برداری دارند.

اقبال با توجه به پیگیری های صورت گرفته در انجمن کارآفرینان شهرستان گفت: باتوجه به مجوزهای اخیر، شرایط موجود، و پیگیری های صورت گرفته، پیش بینی می شود مشکل بیکاری درسه سال آینده در شهرستان نایین به طور کامل حل شده و این شهرستان نیاز به نیروی کار از خارج از شهرستان نیز داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار