رفیعی مطرح کرد :
تابناک: مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با آغاز طرح نوروزی ۳۸ واحد غذایی متخلف از جمله رستوران، فست فودی ها و آجیل فروشی ها و غیره پلمب شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر ، مهدی رفیعی اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا کنون بدنبال بازدیدها و بازرسی های مکرر با تعداد زیادی از واحدهای غذایی برخورد و به صورت جدی موضوع و پرونده ها را از مرجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بسیاری از واحدها پلمب نشده اما به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: مباحثی که با سلامتی مردم در ارتباط است شوخی بردار نیست و جای اغماضی وجود ندارد بنابراین با تخلفات واحدهای غذایی به شدت برخورد می شود.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلفاتی که از واحدهای غذایی مختلف گزارش و مشاهده شده است به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته ، محیط بهداشتی کثیف و نامناسب و ابزار کار و سردخانه های غیر بهداشتی است.

رفیعی با اظهار اینکه امید است در ایام باقی مانده از نوروز میزان تخلفات کاهش یابد، گفت: در سطح شهرستان ها به ویژه نجف آباد و خمینی شهر همچون شهر اصفهان به شدت بازرسی ها صورت می گیرد.

وی گفت: در ایام نوروز ۵۰ اکیپ بهداشتی به صورت شبانه روزی بر واحدهای عرضه و فروش مواد غذایی و رستوران ها ، فست فودها ، آجیل فروشی ها ، شیرینی فروشی ها و بستنی و نوشیدنی ها بازرسی می کنند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان اعلام کرد: تاکنون گزارش خاصی از سطح شهرستان ها و تخلفات واحدهای غذایی اعلام نشده است و اینکه شهرستانی بیشترین تخلفات را نسبت به شهرستان دیگری داشته باشد، هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی بیان داشت: به شهروندان و مسافران توصیه می شود که از مراکز مجاز و اماکنی که بهداشت محیط را رعایت می کنند، خرید کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار