عاملی:
تابناک: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسته شدن رودخانه زاینده رود در ایام نوروز نه تنها اصفهان ستیزی بلکه گردشگر ستیزی نیز است.
کد خبر: ۱۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید احمد عاملی ظهر امروز در هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و حضور گردشگران در شهر اصفهان و با توجه به اعلام اخباری مبنی بر بسته شدن آب رودخانه زاینده رود از روز گذشته اظهار داشت: این در حالی است که رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان اصفهان قول جاری شدن دایمی آب در رودخانه زاینده رود را داده بود.

وی بسته شدن رودخانه زاینده رود را نمونه بارز اصفهان ستیزی دانست و ابراز داشت: این اقدام گردشگر ستیزی را نیز به دنبال دارد و از این رو خواستار تجدید نظر در خصوص رودخانه زاینده رود را داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری در خصوص انجام فعالیت‌های پژوهشی بیان داشت: شهرداری اصفهان موظف است هر گونه کار پژوهشی را به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان برساند و این در حالی است که تاکنون هیچ لایحه‌ای در این خصوص به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری باید گزارش فعالیت‌های پژوهشی ۳ سال گذشته خود را به شورای اسلامی شهر اصفهان ارایه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار