نصر اصفهانی:
تابناک: عضو شورای شهر با بیان اینکه برخی از قراردادها با شرکت‌های خدماتی مشکلاتی را برای کارکنان شرکتی شهرداری به وجود آورده است،گفت:شهرداری نسبت به پرداخت بدهی شرکت‌های طرف قراردادخود توجه داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز در هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقاد برخی از شهروندان در خصوص افزایش نرخ انعقاد قرار داد مجموعه‌های ورزشی شهرداری اظهار داشت: باید توجه داشت که این اقدام شهرداری بدون مصوبه شورا صورت گرفته و قیمت‌های ارایه شده از سوی شهرداری برای مستاجران این مراکز قابل قبول نبوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری نمی‌تواند نسبت به آنچه در سازمان‌های وابسته اتفاق می‌افتد بی تفاوت باشد، ادامه داد: در این راستا ضروری است که تکریم نیروی انسانی در سازمان‌ها مختلف شهرداری مورد توجه قرار گیرد و نسبت به پرداخت حقوق و مزایای به موقع کارکنان اقدام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر برخی از قراردادهای منعقد شده با شرکت‌های خدماتی مشکلاتی را برای کارکنان شرکتی شهرداری به وجود آورده است، اضافه کرد: ضروری است که شهرداری نسبت به پرداخت به موقع بدهی شرکت‌های طرف قرار داد خود توجه داشته باشد.

غلامحسین صادقیان دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه با اشاره به کاهش نظارت‌ها بر روی قیمت‌ها و کیفیت اجناس با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این راستا ضروری است که سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف نظارت بیشتری بر این روند داشته باشند.

وی نظارت بیشتر بر وضعیت بهداشتی مراکز پذیرایی از گردشگران را نیز ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار