تابناک: نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری شدن زاینده رود و همراهی آن با بادهای بهاری از روی سطح آب احتمال سرمای نسبتا زیادی در شهر ایجاد می‌کند، بنابراین لازم است در صورت نیاز مساجد یا کتابخانه های عمومی را برای استراحت مسافران مهیا شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احمد شریعتی امروز (دو شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامي شهر اصفهان با بیان اینکه سال 1394 مقارن با ایام فاطمیه است و لازم است در برنامه ریزی‌های و پذیرایی از مسافران جایگاه مذهبی اصفهان حفظ شود، اظهار کرد: به دلیل جاری شدن زاینده رود و انعکاس خبر جاری شدن اين رودخانه پیش‌بینی می‌شود مسافران بیشتری به اصفهان سفر کنند.

وی با بیان اینکه لازم است خروجی‌ها و ورودی‌های شهر آمادگی لازم را برای پذیرایی مهمانان نوروزی داشته باشند، افزود: نیروی انتظامی در راستاي برقراری امنیت بايد توجه ویژه‌ای به محل استقرار و رفت و آمد مسافران داشته باشد و این اقدامات به گونه‌ای باشد که مسافران احساس آرامش کنند و بدون دغدغه از بودن در شهر و استان اصفهان لذت ببرند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جاری شدن زاینده رود و گذر بادهای بهاری از روی سطح آب احتمالا سرمای نسبتا زیادی در شهر ایجاد کند، خاطر نشان کرد: لازم است در صورت نیاز مساجد یا کتابخانه‌های عمومی را برای استراحت مسافران مهیا شود.

شریعتی با بیان اینکه تعطيلات نوروز مانند نمايشگاهي است كه تنها در يك مقطع زماني برپا مي‌شود، تصريح كرد: ‌صنايع دستي و پتانسيل‌هاي گردشگري اصفهان در اين ايام بايد به خوبي به مسافران ارايه شود و از اين فرصت براي توسعه گردشگري نهايت استفاده را ببريم.

وی با بیان اینکه استقرار اعضاي جمعيت هلال احمر به صورت تيم‌هاي اورژانس و امداد در حاشیه زاینده رود از مباحثی است که نباید دور از نظر بماند، گفت: کنترل قیمت‌ها و بازرسی‌های سر زده باید در دستور کار مجریان امر باشد، هم چنین کنترل رستوران‌ها و اغذیه فروشی ها نیز باید از اهمیت ویژه‌ای در این ایام برخوردار است.

سال94؛ سال تکریم ارباب رجوع

هم چنین، یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در 1394 در راستای بودجه چهار هزار میلیاردی شهرداری‌هاي اصفهان و سازمان‌هاي وابسته خدمت بیشتری به مردم ارایه شود، اظهار کرد: امیدواریم شاهد راه اندازی خط اول مترو و آغاز عملیات خط دوم نیز باشیم.

عباس حاج رسولیها افزود: سال آينده بايد تكريم ارباب رجوع در محوريت برنامه‌هاي شهرداري باشد تا توفیق خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه را به بهترين شكل داشته باشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار