تابناک: همزمان با ایام فاطمیه، پیکر دو شهید گمنام در شهر باغشاد از توابع شهرستان لنجان تشییع و تدفین می شود.
کد خبر: ۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰ 11 March 2015

سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت:امروز ملت ایران آرامش و امنیت خود را مدیون شهدایی هستند که در 8 سال جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند و عاشقانه برای دفاع از میهن و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع کردند.

وی ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود و نوجوانان و جوانان ما با این فرهنگ بیش از بیش آشنا شوند.

سردار شیروانیان گفت: در زمانی که دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلابی دست به هر توطئه ای می زنند،باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس، وی افزود:پیکر مطهر دو شهیدگمنام دوران دفاع مقدس مصادف با ایام فاطمیه، روز جمعه 22 اسفند در شهر باغشاد از توابع شهرستان لنجان تشییع و تدفین خواهند شد.

سردار شیروانیان تصریح کرد: با تدفین این دو پیکر مطهر در شهر باغشاد، استان اصفهان به میزبانی ۳۲۳ شهید گمنام در ۱۰۱ نقطه در استان مفتخر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس افزود: طی برنامه ریزی های که توسط مسئولین شهرستان لنجان و شهر باغشاد انجام گرفته است، پیکر مطهر این دو شهید، در روستاها و سایر شهرهای شهرستان لنجان نیز تشییع خواهد شد.


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان در ادامه راجع به مشخصات این دو شهید بزرگوار گفت: پیکر مطهر این دو شهید عزیز که از شهدای عملیات خیبر می باشند، در منطقه عملیاتی مجنون تفحص شده و سن یکی از شهدا ۲۷ و دیگری ۱۷ ساله است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار