تابناک: مشکلات حمل و نقل همیشه یکی از مهم ترین مشکلات شهری بوده که از دغدغه های اصلی مردم به حساب می آید اما با وجود تبلیغات بسیاری که برای این مهم صورت می دهد تعداد اتوبوس ها برای بهبود رفاه حال مردم افزایش نمی یابد.
کد خبر: ۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸ 27 January 2015

مشکلات حمل و نقل همیشه یکی از مهم ترین مشکلات شهری بوده که از دغدغه های اصلی مردم به حساب می آید اما با وجود تبلیغات بسیاری که برای این مهم صورت می دهد تعداد اتوبوس ها برای بهبود رفاه حال مردم افزایش نمی یابد.

به گزارش تابناک، همواره یکی از مشکلات اساسی اصفهان در چند سال گذشته موضوع حمل و نقل بوده که بارها از زبان مسئولان قول بر طرف شدن آن به گوش رسیده است. کمبود بودجه به عنوان مهم ترین دلیل کمبود تعداد اتوبوس ها مطرح شده است.

در کنار این مسائل عدم توازن میان مسیرهای دوردست نیز یکی دیگر از مشکلات حمل و نقل اصفهان به حساب می آید به گونه ای که تعداد اتوبوس های موجود در مناطق دورافتاده شهر سبب شده، ساکنان این مناطق با مشکلات زیادی مواجه شوند. اتوبوس ها در مناطق دور افتاده حدود یک ربع به یک ربع حرکت می کنند و از همین رو مسافران زیادی باید زمان بسیاری را منتظر امدن اتوبوس باشند.

این مسائل تنها در حالی است که مسیر حرکت این اتوبوس ها با مشکل روبه رو نشود و آن ها بتوانند تردد کنند وگرنه که در صورت قطع شدن شبکه حمل و نقل ساکنان این مناطق که شاید اتوبوس تنها وسیله حمل و نقل ان ها است مجبوراند با پای پیاده مسیر خود را بپیمایند.

ساکنان خیابان صمدیه لباف یکی از آخرین قربانیان این مشکلات حمل و نقل شهری بودندف حدودا از بعد از ظهر روز دوشنبه به خاطر بستن انتهای خیابان صمدیه لباف شبکه حمل و نقل عمومی این منطقه دچار مشکل شد و با وجود اینکه اتوبوس ها مسیر خود را عوض کردند تا بتوانند به خدمت رسانی خود ادامه دهند اما به هر حال به خاطر عدم سنجش همه جانبه برای بستن خیابان مسافران زیادی معطل آمدن اتوبوس شدند.

گفتنی است، خیابان صمدیه لباف یکی از خیابان هایی است که حدود 5 سال از به وجود آمدن ان می گذرد اما از لحاظ شبکه حمل و نقل یکی از نقاط محروم شهر به حساب می آید. عمده وسیله حمل و نقل عمومی در این منطقه اتوبوس بوده و گهگاهی نیز تاکسی ها در این منطقه تردد می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار