تابناک: اصفهان را به میدان مین تشبیه میکند و حالا می داند این چند مدیری که به زودی ردای مدیریت از تن میاورند تا دیگری آن را بر تن کند، جای خالی اشان باید با گذشتن از همان میدان مین پر شود.
کد خبر: ۱۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ 09 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روز گذشته استاندار به میان خبرنگاران اصفهانی آمد تا درآخرین نشست مطبوعاتی خود با اهالی رسانه در سال 94 آخرین تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهر را تشریح کند.

یکی از بحث های داغ استاندار اصفهان در نشست دیروز خود موضوع تغییر برخی مدیران استانی طی روزهای آینده بود، که زرگرپور در بیان دلیل تغییر پنج مدیر استانی که مورد سؤال یکی از خبرنگاران بود گفت: باید به تغییرات اعمال‌شده در بدنه اجرایی کشور و استان به چشم فرصت نگاه کرد نه تهدید چراکه برخی مدیران به دلیل تصمیم شرکت در انتخابات بعضی دیگر به دلیل عدم استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی خود درروند اجرایی و برخی دیگر نیز به دلیل مساعد بودن زمینه و زمان تغییر باید منصب و مقام خود را در اختیار دیگر مدیران خدوم و پراستعداد استان و یا کشور قرار دهند.

وی با اذعان به اینکه در استان پر مدیر اصفهان انتخاب یک مدیر به دلایل سیاسی دشوار است، گفت: گرایشات سیاسی برخی مدیران و عدم پذیرش بعضی مدیران دیگر از سوی سایر افراد ازجمله مواردی است که انتخاب مدیر در استان پر مدیر اصفهان را با مشکل روبه‌رو کرده است.

شاید این جمله آخر استاندار اصفهان در مورد انتخاب یک مدیر در اصفهان، مصداق همان کار کردن در میدان مین باشد که از زبان وی در توصیف چگونگی کار در استان مطرح شده بود.

در شرایط فعلی یکی از مدیرانی که بیش از همه در سیبل توجه رسانه ها قرار گرفت و گزینه های مختلفی به جای وی هم مطرح شد، محمد قطبی مدیر کل اراشاد اصفهان باشد، که البته استاندار در نشست روز گذشته این مسئله را هم رد نکرد و گفت: حکم مدیرکل فعلی این اداره ۲۰ اسفند ماه به پایان می‌رسد و از آنجایی که حجت‌الاسلام قطبی نیز سمت دیگری در سازمان تبلیغات اسلامی را دریافت کرده است به دنبال مدیرکل جدید در قد و قواره استان فرهنگی اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دنبال مدیر کلی در قد و قواره شهر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هستیم، گفت: در این راستا تاکنون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان رایزنی‌هایی را برای انتخاب مدیر جدید داشته‌ایم.

البته در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب یکی از چهره های دانشگاهی برای مدیریت ارشاد اصفهان در محافل غیررسمی منتشر شده بود که با توجه به صحبت های استاندار اصفهان مبنی بر اینکه "به دنبال مدیرکل جدید در قد و قواره استان فرهنگی اصفهان هستیم" پیش بینی میشود گزینه های دیگر برای تصدی فرهنگ و هنر اصفهان به میان آیند.

البته انتخاب یک مدیر با مشخصاتی که استاندار اصفهان ذکر کرده چندان دشوار نیست بلکه دشواری کار راضی کردن جریانات سیاسی استان و برخی مسئولانی است که با مطرح شدن عنوان چند نامزد برای یک پست در اصفهان، حرفهای حاشیه ای آنها به متن می آید و اصل موضوع انتخاب اصولی و علمی را با ادبیات عامیانه و پوپولیستی ، به حاشیه می برند و در نهایت طبق تجربه اصفهان، فرصت انتخاب به انتخابی فرصت طلبانه برای برخی دیگر تبدیل میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار