امام جمعه خور و بیابانک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی تمامی نگاهها باید به درون باشد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲ 06 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' اکبر ذوالفقاری ' در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک در بارگاه امامزاده سید داود این شهرافزود: در سایه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ملت می تواند روی پای خود ایستاده و با قدرت و عظمت تمام موانع و فشارها را پشت سر بگذارد.
امام جمعه خور به اهمیت فرهنگ در جامعه اسلامی و بخصوص فرهنگ مبانی دین و ارزشهای الهی نیز اشاره کرد و از مردم و مسوولان خواست تا ارتقا فرهنگ دینی و معنوی را همیشه جدی بگیرند.
وی در خصوص تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: توجه به فرهنگ الهی و معنوی سدی در برابر توطئه های فرهنگی دنیای استکبار است.
امام جمعه خور در ادامه به هفته درختکاری و منابع طبیعی هم اشاره کرد و از مردم خواست تا غرس نهال و حراست از فضاهای موجود را جدی بگیرند.
ذوالفقاری در ادامه پیرامون ایام فاطمیه گفت: پیغمبر اکرم(ص) در همه فرمایشات خود در خصوص تکریم حضرت فاطمه(س) سفارش کردند و از بین این توصیه ها بیان کوتاهی دارند که متقن و به عنوان معیار اساسی در پیشبرد اهداف امت اسلامی مطرح است.
وی افزود: پیامبر اسلام می فرمایند رضایت پروردگار در گرو رضایت حضرت فاطمه(س) و غضب خداوند در گرو غضب آن حضرت است و این روایت یک شاخصه سیاسی برای امت اسلامی در همه زمانها بوده است.
امام جمعه خور بیابانک با اشاره به نامگذاری 20 اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور، اردوهای راهیان نور را یک جریان مهم فرهنگی در کشور خواند و گفت: ملت ایران به راهیان نور به عنوان سرمایه بزرگ تاریخی نگاه می کند.
شهرستان کویری خورو بیابانک در420کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار