یادداشت
تابناک: در شرایطی که محرم نویدکیا خداحافظی از سپاهان در این مقطع را به صلاح این تیم دانسته، برخی بدون در نظر گرفتن شرایط زردپوشان، با رفتارهای احساسی و غیر موجه خود کاسه دا‌غ‌تر از آش شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 05 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از مدت‌ها که از محرم نویدکیا خبری نبود، روز شنبه بیانیه نوشتاری وی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و کاپیتان طلایی‌پوشان به سر تیتر خبری رسانه‌های مختلف تبدیل شد.

نویدکیا در این بیانیه نامی از خداحافظی نیاورده اما صراحتاً اعلام کرده بود که غیبت و خانه‌نشینی را در این مقطع را به سود تیم اصفهانی می‌داند و از هواداران تیمش درخواست کرده به کسی توهین نکنند و همانند گذشته حمایت‌هایشان از تیم سپاهان را ادامه بدهند.

در واقع در این بیانیه از عنوان خداحافظی استفاده نشده اما با توجه به غیبت نویدکیا در تمرینات و تاکید وی بر عدم توهین به بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای آینده می‌توانیم به طور تلویحی کنار رفتن وی از دنیای فوتبال را برداشت کنیم.

نویدکیا در طول فصل گذشته نیز با مصدومیت دست به گریبان بود و در بخشی از لیگ امکان همراهی تیمش را پیدا کرد، از این رو تصور اینکه محرم تصمیم پیوستن به تیم دیگری را گرفته، امری محال به نظر می‌رسد، ضمن اینکه نام محرم با سپاهان گره خورده و وی در دوران فوتبالش، به جز دوره‌ای که راهی بوندس لیگا شد، پیراهن شماره 4 سپاهان را به تن داشت و بدون تردید خداحافظی قطعی وی از مستطیل سبز نیز با پیراهن زردها خواهد بود.

در طی دو سه ماه اخیر به واسطه غیبت محرم در تمرینات تیم سپاهان، حاشیه‌های زیادی به این تیم تزریق شده بود، به ویژه در طی چند بازی آخر سپاهانی‌ها که برخی از هواداران، به بهانه حمایت از محرم، اعتراض‌هایی را به کادر فنی و بازیکنان این تیم روا داشتند که ادامه این وضعیت نگران کننده به نظر می‌رسید اما خوشبختانه محرم با تشخیص به موقع، وارد عمل شد و از هواداران تیمش درخواست کرد وی را در مقابل تیم و بازیکنان قرار ندهند.

با وجودی که محرم با صدور این بیانیه تلاش کرد، مانع از بروز حاشیه‌های عمیق در اردوگاه زردپوشان شود، برخی افراد مرتبط و یا نامرتبط، با اظهار نظرهای احساسی خود اجازه نمی‌دهند این ماجرا روال عادی خود را سپری کند.

این افراد به تصور خود برای حمایت از محرم و احترام به جایگاه پر افتخار وی در این تیم اصفهانی، با پیش کشیدن بحث اختلافات محرم با باشگاه سپاهان، به حساسیت‌های هواداران پیرامون این مسئله دامن می‌زنند نتیجه آن ایجاد حواشی متعدد پیرامون تیم فوتبال سپاهان و از دست رفتن تمرکز این تیم در کورس قهرمانی خواهد بود.

در شرایط فعلی حفظ آرامش سپاهان از هر مسئله دیگری از جمله واشکافی دلیل اصلی اختلاف محرم و باشگاه اصفهانی ارجحیت دارد و مدیران باشگاه سپاهان و دلسوزان این تیم، با مدیریت صحیح وقایع اطراف تیم، اجازه ندهند بدخواهان و مخالفان تیم سپاهان، به بهانه‌ای به نام محرم، برای این تیم حاشیه ساز شده و مشکل ایجاد کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار