پیش بازی گیتی پسند- پایاسازه
تابناک: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 جمعه آغاز می شود که نتایج این هفته در روند تعیین قهرمان تأثیر بسیاری دارد، که در چارچوب مسابقات این هفته تیم های گیتی پسند و پایاسازه روز جمعه ساعت 16 در تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴ 03 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 جمعه آغاز می شود که نتایج این هفته در روند تعیین قهرمان تأثیر بسیاری دارد.

در چارچوب مسابقات این هفته گیتی پسند، تنها نماینده اصفهان در این مسابقات در یک بازی خارج از خانه برابر پایاسازه آذربایجان صف آرایی می کند. قرمزپوشان در هفته گذشته با پیروزی پر گل برابر ماهان تندیس شرایط خوبی دارند و به نظر می رسد که کار سختی هم برابر پایاسازه قعرنشین ندارند.

در دیگر بازی های این هفته، تأسیسات دریایی صدر نشین بدون حضور وحید شمسایی به مصاف مس سونگون رده سومی می رود. هدایت مس را به تازگی حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی بر عهده گرفته و از همین رو شرایط این بازی برای هر دو تیم حساس است.

در حال حاضر تیم های تأسیسات دریایی با 47 ، گیتی پسند با 46 و مس سونگون با 43 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول ایستاده اند.

محمد کشاورز، سرمربی گیتی پسند پیرامون این دیدار تأکید داشت: این دیدار یک بازی حساس که در تبریز نیز برگزار می شود، امیدوارم که در میدان تبریز که قطعا بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم خواهد بود سربلند خارج شویم.

وی درباره اینکه آیا گیتی پسند قهرمان می شود نیز گفت: هنوز برای صحبت در این مورد زود است بازیکنان من همگی با تجربه هستند و این پیروزی را همین جا به فراموشی خواهند سپرد.

محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند نیز در باره شرایط لیگ برتر و هفته‌های پایانی اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان گیتی‌پسند همگی اهمیت این 2 هفته را به خوبی می‌دانند و با کمترین ضریب اشتباه به میدان می‌روند.

نکته حاشیه ای دیگر این مسابقه نیز، شرایط تیم پایاسازه در قعر جدول است.

در هفته گذشته بازی تیم های شهرداری ساوه و شهروند ساری به دلیل مشکلاتی نیمه تمام ماند، از همین رو ساعت 10 روز 12 اسفند در فدراسیون فوتبال جلسه ای تشکیل شد و پس از شنیدن اظهارات نمایندگان دو باشگاه مقرر گشت، تصمیم گیری درباره این مسابقه به هفته آینده موکول شود، این مسئله در حالی است که مجید زارعی، سرمربی تیم پایاسازه در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفته: با توجه به اینکه نتیجه این دیدار در سرنوشت تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر نقش دارد باید تصمیم خود را قبل از برگزاری مسابقات هفته بیست و پنجم اعلام کنند.

وی در ادامه حرف هایش گفت: احساس می شود حضور مدیرعامل تیم خاص در هیئت رئیسه روی تصمیم گیری نقش دارد و عدم اعلام نتیجه بخاطر این است که نتایج این هفته مشخص شود و بتوانند راحت تر در مورد صلاح تیم خود تصمیم گیری کنند. بنظر می رسد بعضی ها دوست ندارند پایاسازه و شهرداری ساوه در لیگ باشد.

زارعی افزود: طبق آیین نامه لیگ کمیته برگزاری مسابقات باید در مورد این بازی تصمیم گیری کنند و نه هیئت ریسه و این کار عدول از قانون است.حال اگر تصمیم بر این است که هفته آینده رای این بازی اعلام شود بهتر است که بازی ها هم یک هفته به تعویق بیفتد تا بعد مشخص شدن سرنوشت این بازی دو هفته پایانی همزمان برگزار شود اگر غیر از این باشد ما مقابل گیتی پسند به میدان نخواهیم رفت.

با وجود این مسائل باید منتظر یک هفته جنجالی و پر هیجان باشیم و ببینیم گیتی پسند می تواند طلسم قهرمان نشدن خود را بشکند و همانند دو سال گذشته با کشاورز به قهرمانی برسد.

گفتنی است، تیم های گیتی پسند و پایاسازه روز جمعه ساعت 16 در تبریز به مصاف هم می روند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار