با حضور ۱۲۵ تیم شرکت کننده؛
تابناک: مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان گفت: اولین جشنواره استانی پروژه‌های دانش‌آموزی اصفهان با حضور ۱۲۵ تیم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیدعلی حکمت اندیش پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در اصفهان از سال ۸۱ اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ هزار نفر از خدمات این موسسه استفاده می‌کنند و عضو خانواده تبیان اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه تولید نرم‌افزارهای علوم اسلامی و بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزار مذهبی، ادبی و هنری در دستور کار مؤسسه تبیان قرار دارد، افزود: در این راستا بیش از ۸۰ عنوان نرم افزار تولید و منتشر شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان با بیان اینکه جامعه هدف فعالیت‌های مؤسسه تبیان جوانان هستند، ادامه داد: در این راستا بخشی در سایت تبیان راه اندازی شده است که موضوعات مختلف را به دانش‌آموزان در سنین مختلف آموزش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی استان اصفهان که به همت مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود که استان اصفهان به دلیل ظرفیت‌های بالایی که دارد برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

حکمت اندیش با بیان اینکه این جشنواره ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در دانشکده مهاجر اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: تمام آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در قالب کارهای پژوهشی بوده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در تمام گروه‌های سنی در این جشنواره حضور می‌یابند، افزود: ۱۲۵ تیم در ۱۰ رشته تعریف شده و از ۲۸ مدرسه استان اصفهان در این جشنواره شرکت کرده و آثار آنها در دو روز جشنواره داوری خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان با بیان اینکه این جشنواره برگزیده‌ای نخواهد داشت، افزود: کار پژوهشی هدف اصلی برگزاری این جشنواره است و در نظر داریم این موضوع را در تمام تیم‌های شرکت کننده تقویت کنیم.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره با توجه به امتیازاتی که به آنها داده می‌شود می‌توانند امتیازات خود را در نتایج کنکور سراسری لحاظ کنند.

حکمت اندیش با اشاره به راه‌اندازی سفیران تبیان در استان اصفهان گفت: این طرح حدود ۶ سال است که راه‌اندازی شده است و آموزش و پرورش نیز در این زمینه همکاری خوبی را داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار