استاندار اصفهان با بیان اینکه شرایط امنیتی مطلوبی را در تمامی شعب اخذ رای و در سراسر استان شاهد هستیم نقش نیرو‌های پلیس را در برگزاری با شکوه انتخابات ویژه و حائز اهمیت عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ 28 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، سید رضا مرتضوی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کمیته‌هایی که ذیل ستاد انتخابات وزارت کشور و استانداری استان‌ها تعریف می‌شود کمیته امنیت انتخابات است که در این کمیته با حضور مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برنامه ریزی‌های جامعی برای تامین امنیت انتخابات تهیه می‌شود.

وی افزود: با وجود فرصت کمی که برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری داشتیم، اما بحمد الله با تلاش و مجاهدت خوب دستگاه امنیتی و انتظامی برنامه ریزی خوبی در خصوص تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و طرح‌های ویژه‌ای در اصفهان و سایر شهرستان برای این موضوع اجرایی شدند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: طبق گزارش‌های به دست آمده، با حضور مقتدرانه مجموعه نیرو‌های انتظامی شرایط امنی را در همه شعب اخذ رای داریم و امنیت عمومی هم در سراسر استان اصفهان در مراتب عالی آن برقرار است و هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای از این نظر وجود ندارد.

مرتضوی در خاتمه نقش نیرو‌های پلیس را در برگزاری با شکوه انتخابات ویژه و حائز اهمیت عنوان و بیان داشت: لازم می‌دانم تا از زحمات و تلاش شبانه روزی همه نیرو‌های تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیرو‌های امنیتی تقدیر و تشکر کنم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار