رئیس دفتر نظارت بر شورای نگهبان در استان اصفهان گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، بهترین پشتوانه یک ملت و دولت به شمار رفته و آبروی آنهاست.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 28 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالجواد عبداللهی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره فرآیند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران مثل همیشه یک ملت ولایی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز مثل همیشه بهترین راهنمایی‌های دلسوزانه و آگاهانه را داشتند و اعلام کردند که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، بهترین پشتوانه یک ملت و دولت به شمار رفته و آبروی آنهاست.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در اصفهان خاطرنشان کرد: امروز دنیای شکست خورده در برابر عظمت ایران قرار گرفته و با تمام توان خودش علیه ایران اقدام می‌کند.

انتخابات نماد و مظهر جمهوریت نظام است

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری اصفهان نیز انتخابات را مظهر جمهوریت نظام خواند و گفت: انتخابات موجب اقتدار نظام در سطوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات موجب عزت آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خوشبختانه مردم ما تاکنون در همه عرصه‌ها و امروز با توجه به شرایطی که داریم، بیش از گذشته باید به این نکته توجه شود و همه ما در خلق این حماسه شریک باشیم.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار