تابناک: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: تعداد پرونده‌های نزاع در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10.3 درصد در مردان و 6.7 دهم درصد در زنان با کاهش همراه بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 12 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی سلیمان‌پور با بیان اینکه در بخش معاینات سرپایی در چهار ماهه اول سال 14 هزار و 987 نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان اصفهان مراجعه کردند، اظهار کرد: اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته معادل 8.7 درصد کاهش يافته است.

وی با بیان اینکه کل مراجعات بخش معاینات سرپایی در چهار ماهه سال جاری 49 هزار و 598 نفر بوده است، افزود: از این تعداد 14 هزار و 987 نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان اصفهان مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: از کل مراجعان نزاع در چهار ماهه اول سال جاری چهار هزار و 695 نفر زن و 10 هزار و 210 نفر مرد بوده‌اند.

سلیمان پور با بیان اینکه تعداد پرونده‌های نزاع در هر دو جنس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش روبرو بوده است، خاطر نشان کرد: 10.3 درصد در مردان و 6.7 دهم درصد نزاع در زنان با کاهش همراه بوده است.

وی به آمار مراجعیان در شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین مراجعات به مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های اصفهان، کاشان، خمینی شهر و نجف آباد، کمترین مراجعات نیز مربوط به شهرستان‌های چادگان، نطنز، تیران و کرون و خور و بیابانک است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار