نسبت به سال گذشته محقق شد؛
تابناک: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش 11 درصدی سرقت در شهرستان را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم که شامل کاهش ۱۳ درصدی سرقت از منازل، کاهش۲۶ درصدی سرقت از اماکن، کاهش۳۰ درصدی سرقت از احشام است.
کد خبر: ۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد علی یوسلیانی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش 11 درصدی سرقت در شهرستان را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم که شامل کاهش ۱۳ درصدی سرقت از منازل، کاهش۲۶ درصدی سرقت از اماکن، کاهش۳۰ درصدی سرقت از احشام است.

وی ادامه داد: 91 درصد سرقت‌های سال جاری شهرستان در بهمن ماه کشف شد، همچنین در زمینه کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی را داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح شهرستان گفت: در این زمینه بیش از ۴۰۰ نفر توزیع کننده در سطح شهرستان دستگیر و به مراجع مربوطه تحویل داده شده‌اند.

سرهنگ یوسلیانی درخصوص تأمین نظم و امنیت در پایان سال و ایام توروز در شهرستان اضافه کرد: طرح‌های امنیتی تدوین شده که از ۲۵ اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان شروع خواهد شد، همچنین طرح کمربند امنیتی را جهت پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد با مجرمین و افزایش امنیت روانی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با مزاحمین خیابانی، اراذل و اوباش ، توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد در ایام نوروز برخورد قاطعی خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرونده‌های پلیس فتا در گلپایگان منجر به کشف و شناسایی متخلفین شده است، یادآورشد: پلیس فتا به تازگی در شهرستان با تجهیزات و امکانات کمی، فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در فضای مجازی و سایبری برای شناسایی متخلفین و مجرمین انجام داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار