طولانی شدن روند بی‌رئیسی در جمع مشت‌زن‌ها
تابناک: طولانی شدن دوره سرپرستی و برگزار نشدن مجمع انتخاباتی و شائبه‌های موجود پیرامون اصرار فدراسیون برای ریاست گزینه مورد نظر، بوکس اصفهان را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اردیبهشت ماه سال جاری دوره ریاست مجید رمضان‌پور در هیئت بوکس استان اصفهان به پایان رسید.

پس از پایان دوره ریاست رمضان‌پور، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت بوکس به انجام رسید و این هیئت نیز در لیست برگزاری مجامع انتخاباتی قرار گرفت.

با این حال مجمع در زمان مقرر برگزار نشد و از این رو یک بار دیگر فراخوان برای ثبت نام داده شد و ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت انجام شد اما هنوز زمانی برای برگزاری مجمع اعلام نشده است.

در دوره قبلی که کاندیداهای ریاست هیئت ثبت‌نام کردند، مجید رمضان‌پور نیز در جمع کاندیداها جای داشت اما در مقطع دوم وی نام‌نویسی نکرده که همین مساله ابهاماتی را به وجود آورده است.

گفته می‌شود فدراسیون برای ریاست این هیئت روی گزینه خاصی نظر دارد و در تلاش است زمینه را برای ریاست وی فراهم کند.

ابهامات پیرامونی هیئت بوکس استان اصفهان خبرنگار فارس را بر آن داشت تا در نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این‌باره سئوالی را مطرح کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به این سئوال مدعی شد که رمضان‌پور که از دانشجوهای وی در دانشگاه است، تمایلی برای ریاست هیئت در دوره دوم نداشته اما اداره ورزش و جوانان از وی درخواست کرده تا زمان برگزاری مجمع، سرپرستی هیئت را برعهده داشته باشد.

سلطان حسینی پیرامون شائبه حمایت فدراسیون از یک گزینه خاص نیز تاکید کرد که فرد مورد نظر ثبت نام کرده و در صورتی که رأی مثبت اعضای مجمع را به دست بیاورد، این مسئولیت را برعهده خواهد گرفت اما وی توضیحی در مورد اینکه چرا فدراسیون بر روی این فرد نظر دارد، نداد.

در حال حاضر بیش از پنج ماه از پایان دوره چهار ساله رئیس سابق هیئت بوکس استان سپری شده و دوره سرپرستی قانونی نیز به پایان رسیده است، از این رو ضروری است که هر چه سریع‌تر مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم شود اما مساله مهم اینجاست که بوکس اصفهان و به طور کلی هیئت‌های ورزشی جای افراد سفارش شده نیست که با نیات غیر ورزشی وارد این حوزه شوند زیرا تجربه ثابت کرده که ریاست این افراد دوامی نداشته و بی‌‌نتیجه به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، در مجمع قبلی هیئت که اردیبهشت ماه سال 90 به انجام رسید، رمضان‌پور برای ریاست هیئت با جهانگیر سعادتی رقابت داشت که در نهایت رمضان‌پور توانست رأی حداکثری مجمع را به خود اختصاص بدهد.

پیش از آن حسن علیخانی سال‌ها ریاست هیئت بوکس استان اصفهان را بر عهده داشت که پس از پایان دوره ریاست وی، احمد عطایی برای چند ماهی سرپرستی این هیئت را بر عهده گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار