فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد؛
تابناک : فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در ۱۱ ماهه ‌امسال آمار تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و تلفات ناشی از آن ۲۱ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدعلی یوسلیانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، با اشاره به آمار عملکرد 11 ماهه ‌امسال اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گلپایگان آمار سرقت‌ها 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: با توجه به افزایش 10 درصدی کشفیات سرقت‌ها، کاهش آمار در مواردی مانند سرقت منازل 13 درصد، مغازه 33 درصد، اماکن عمومی 26 درصد، موتورسیکلت 14 درصد، قطعات و لوازم داخل اتومبیل 4 درصد و سرقت احشام 30 درصد مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: همچنین در این مدت آمار تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و تلفات ناشی از آن 21 درصد کاهش یافته است و در برنامه‌های آتی نیروی انتظامی شهرستان نیز با تدوین طرح‌های ترافیکی درصدد ادامه این روند کاهشی هستیم.

وی بیان کرد: در 11 ماهه ‌امسال بیش از 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شد و بیش از 400 نفر از توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد در این رابطه دستگیر شدند.

یوسلیانی به فعالیت پلیس فتا در شهرستان اشاره و تصریح کرد: پلیس فتا در شهرستان به تازگی شروع به فعالیت کرده و با توجه به اندک تجهیزات و امکانات، تاکنون اقدامات بسیار موثری در شناسایی مجرمان و کشف تخلفات فضای سایبری انجام داده تا جایی که 100 درصد پرونده‌های فتی منجر به شناسایی و کشف شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروزی پلیس شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای تامین نظم و امنیت در ایام نوروز و پیشگیری از وقوع جرایم، طرح‌های نوروزی پلیس از 25 اسفندماه به طور رسمی آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: اجرای طرح کمربند امنیتی به منظور پیشگیری از سرقت منازل، احشام و وسایل نقلیه و در راستای افزایش احساس امنیت روانی، طرح کنترل تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها به‌ویژه وسایل بدون پلاک به منظور ایمن‌سازی تردد مردم و کاهش تلفات و جرایم احتمالی از جمله این طرح‌ها است.

وی بیان کرد: برخورد با مزاحمان خیابانی و اراذل و اوباش، برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد و اجرای طرح پیشگیری از جرایم با مشارکت مردم، خودایمنی و همکاری دستگاه‌های مختلف نیز اجرا می‌شود.

یوسلیانی با تاکید بر توجه مردم به نکات ایمنی و نگهداری از اموال در ایام نوروز، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت ماموران نیروی انتظامی به این موارد رسیدگی کنند تا تعطیلاتی شاد و آرام درآغاز سال نو داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار