تابناک: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از تمدید مهلت شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه حسنات تا ۱۵ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امیرحسین عشاقی در این ارتباط اظهار داشت: در این دوره از جشنواره شاهد استقبال بسیار خوب هنرمندان و علاقه مندان به هنر از این جشنواره بین المللی بودیم و بر این اساس با نظر شورای سیاستگزاری جشنواره، مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تا ۱۵مهرماه ۹۴ تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره پرورش روحیه نیکوکاری به شکل غیرمستقیم و از طریق هنر در میان عموم جامعه است، بیان داشت: حسنه و نیکوکاری تنها شامل موارد مادی نمی شود و ما در بسیاری فیلم های سالهای قبل شاهد سوژه های بسیار جالبی از کمک و نیکوکاری بودیم که می توانند الگوهای خوب و نابی در ذهن جامعه در این ارتباط نهادینه کنند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری از موضوعات اصلی جشنواره و زاینده رود نیز موضوع ویژه جشنواره امسال است، گفت: مشکلات سال های اخیر رودخانه همیشه جاری اصفهان، زاینده‌ رود موضوع ویژه جشنواره امسال قرار گرفته است و تاکنون ۱۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و اتاق بازرگانی اصفهان و قول مساعدت این سازمان ها برای برگزاری بهتر پنجمین دوره جشنواره ابراز داشت: این دو نهاد برای هنرمندانی که فیلم و یا فیلمنامه خود را در دو موضوع «قرآن و عترت» با محوریت تبیین داستان های قرآنی و سیره ائمه اطهار (ع) تسهیل گری و کارآفرینی اجتماعی ارسال کنند جوایز ارزنده ای در نظر گرفته است.

عشاقی با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در اسفندماه سالجاری در اصفهان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱۵مردادماه علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در زمینه‌های مستند و پویانمایی و فیلمنامه با مدت زمان حداکثر ۳۰ دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: بخش رقابتی جشنواره حسنات نیز شامل مسابقه ملی تجربه نخست و فیلم های تجربی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار